1 Saatinizin Kaldığını Bilseydiniz Ne Yapardınız?

Bir saatinizin kaldığını bilseydiniz ne yapardınız?Ne yapacağınızı bilememem de ne yapmayacağınızı söyleyeyim.''Ojelerinizin durumuna,saçınızın şekline,giydiğiniz ayakkabıya(hatta ayakkabısız),çorabın renklerine bile bakmayacaksınız.Deodorant da kullanmayacaksınız eminim ya da parfüm.Hava yağmurluysa mont bile giymeyecekseniz...Karnınızın tok mu aç mı olduğu bir an bile olsa aklınıza gelmeyecek.Oynadığınız oyunu emin ol kapatacaksınız...''Aslında aklıma geliyor ne yapacağınız.İşte o saydığım yapmayacakları yapmayarak düşeceksiniz yollara,sevdiklerinizin peşine düşeceksiniz...Bazılarınız için bu bir anne kucağı,bazılarınız için baba okşaması ve bazılarınız içinde kardeş sevgisi olacak...Ve bazılarınız içinde sevgiliniz...Uzakta olduklarından sevdiklerinin yanına varamayacaklar olacak...Onlarda telefonun modeline,fiyatına ve kamerasının iyi çekip çekmediğine bakmadan sevdikleriyle o geriye kalan 1 saati gözyaşları içinde belkide çoğu zamanı nefes seslerini duyarak geçirecek...Bunu yazmamın nedeni o hayatımızın büyük bölümünü oluşturan o çok para vererek sahip olduğumuz değerli şeylerin ne kadar değersiz olduğunu gösterebilmekti.Saygılar...

14 Nisan 2012 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar