Ahmet Selçuk İlkan'a Sitem

Bir adı asi, öteki ayrılıkların şairi? Kendisi pek söyleyemez c ile ç harflerini? Kulaklarımızın pasını sildi yıllarca, bestelenmiş binden fazla şiiri?O şairlerin örnek aldığı, yaşayan şairlerin tek, ilk ve en popüleri?

Ahmet Selçuk İlkan? dan bahsediyorum? Çok severim bir çok şiirini? Yıllarca hep ağlarken dinledim bestelenmişleri?

?Mastika? dedi oynattı, ?Gözler Kalbin Aynasıdır? dedi ağlattı?

Çok uzun zaman önce maksatın muhabbetten ibaret olduğu bir programda denk geldim kendisine? Belki abartıyorum ama neredeyse bu kadar da popülerite meraklısı, bu kadar çağına ayak uydurmuş şair görmedim diye düşündüm?

Öyle bir programda, seninle hiç alakası olmayan bu insanların yanında senin ne işin var be Ahmet Abi? Tam böyle düşünürken anlattı kendisi? Popüler müzik sanatçılarından (!) , zengin Ruslar? a özel göbek atan dansözden, canlı yayında jartiyerinden çilek çıkaran hanımefendiden sonra nihayet kendisine sıra gelmişti? Ben yeni bir şiir kitabı çıkardım diyebildi? Merakımı gidermişti? Program yaklaşık üç saat sürdü (tam bilmiyorum yanlış olmasın)? Ha sıra şiire geldi ha gelecek diye beklerken, sıra bir türlü Ahmet Abi? ye gelmedi?
En sonunda bu duruma kendisi de isyan etti? Belli etmeden? Sunucu ?Daha sabaha kadar buradayız merak etme Ahmet Abi? dedi?

Derken Asi?li dakikalar başladı? Bir başladı bizim şair kendisini methetmeye, dur durak bilmedi? Yok benim bestelenmiş binlerce şiirim var, yok ben şöyle, böyle? Senin ne işin olur bunlarla be Abi? Yanında oturan kız ben Abravomic?e göbek attım dedi de ondan mı başladın sen de meziyetlerini anlatmaya? Yani senin ihtiyacın yok ki böyle şeylere? Bırak ben söyleyeyim, benim gibiler söylesin, yani sen söyleme de kim söylerse söylesin?

Neyse, kısa kısa bestelenmiş şiirler dinledik, yaklaşık beş dakika kadar sürdü bu fasıl? Kendi solistini de getirmiş yanında? Sonra bir de şiir dinledik? Hadi beş dakika da bunu sayalım? Yahu abi biz gecenin üçüne kadar bunun için mi bekledik? Hani diyeceğim sende suç yok suç sunucuda ama, programa giderken bakmadın mı hiç adına? Sen orda öylece otururken, el alem rock müzikle göbek attı etrafında?

Aslında eminim sen başka şeyler hayal etmiştin gitmeden? Ve pişman oldun benim o gün o programı izledim diye olduğumdan da fazla, geri giderken?

İnternet sitene de yazmışlar, TV? de Asi ile buluşma diye? Eğer o buluşmalarda böyle olacaksa, sana zahmet bir not düşsünler altına.. Biz de dört gözle şiir dinleyeceğiz, yaşayan şairlerin en meşhurunun şiirlerini dinleyeceğiz diye beklemeyelim?

Yeni kitabının hayırlı olması dileğiyle?

Not: Umarım bu yazım sana ulaşır? Gerçi benimkisi ?Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi yok? misali?

09 Eylül 2008 2-3 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • siteminize katılıyorum lakin o kadar çok kendini beğenmişler piyasaya çıktı ki artık gerçek ustadlarda izlerini kaybettirmemek için böyle gereksiz yollara baş vuruyorlar... ustadın şiirlerini unutmak mümkün mü!!!...