Akildan Kacma Diyaloglar ya da Kendimin Baska Kendimle Konusmalari - 1

Sonsuz Deneme:

?Sonsuzluk yoktur, herseyin hersey olmasi soz konusu degildir.?
?Olmadi basa sar tekrar deneyelim sunu...?

------

Buyuk Umutlar:

?///Kaldirilmaz umutlari, tanriyi ilahi-yapici/yaptirici bilerek ustlenen kucuk adam cok gitmedi dusurdu hayallerini yere. - hayalkirikliklari -///?

?Umutsuz yasanmaz ama kardesim, umut hayattan artilari beklemektir, bizi o artilara surendir.?
?Ama eger umut gercekci tahminlerden yola cikilmadan edilirse, acidan baska birseye yaramaz. Olmayacak seyleri dilemesin insanlar.?
?Dogru soylersin kardes, sanirim dogru soylersin bu sefer...?

------

Kendini Bilen Sarhosun Haykirisi:

?Hikk, hikkk!
Sunu soylemem gerek. Cok mu kendilerine guvenir bunlar, yoksa hikk! Yoksa herseyde iyi olduklari icin mi kendilerine guvenirler?! Kusursuz-insan mi bunlar? Bir ozurum mu var benim, niye girisemiyorum hicbir ise?. Hii, soyle bana be yoldas, cok mu uygunsuzum ben? Hikk hik!?

------

Yasama Durumu:

"Neden yasiyoruz hic dusundun mu?"
"Tanri bizi siniyor bu nedenden dolayi..., bu sinavi kazanmaktir bizim amacimiz..."
"Bana bu gercekci gelmiyor artik. uzun suredir dusunuyorum ve yasamin kendi basina bir anlami olmadigina vardim. nedensiz yere yasamak durumundayiz, yani diyorum ki yasamak sadece icinde buluna geldigimiz bir durumdan ibaret."
"fesuphanallah, ne soyluyorsun sen?! oyle sacma sey olur mu ki?"
"bence kendi amacimizi kendi ellerimizle insa etmemiz lazim, ozgurce. en azindan Sartre oyle demis zamaninda, ben buna inandim."
"senin aklin cok karismis, hem basiti var iken niye dusunuyorsun ki bu kadar anlayamiyorum ben.... buzluga koymustun biralari di mi? hadi kap getir yasamin kac bucak oldugunu bi ogrenelim yahu..."

12 Ekim 2008 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar (1)