akilmi verecegim!
sabah saat 9 da telefonumun calmasi ile uyandim arayan cok sevdigim benden 5 yas büyük olan ahmet abiydi kendisini cok sever vede deger veririm bazen cani SIKILdigi zaman o arar yada benim canimin SIKILdigi zaman ben onu arar dertlestigim abim diyebilirim.
Telefon konusma metnimiz aynen böyle gecti.....
Ahmet abi: nihat selamün aleyküm nasilsin?
ben : vay ahmet abi aleyküm selam ben iyiyim sen nasilsin?
Ahmet abi : iyidir ya öylesine bir arim dedimde,daha dogrusu senden bir ricada bulunacaktim.
ben : buyur ahmet abi emrin olur
Ahmet abi : senden birisini arastirmani isteyecektim!
ben : basim gözüm üstüne ahmet abi buyur
Ahmet abi : adi sevgi tegel de pizza dükkani varmis tam u bahn cikisinda
ben : tamam abi bana 40 dakikalik yol otobüsle,sorun degil
Ahmet abi : uzaktan bir kac gün takip edermisin? zaten kendiside calisiyormus iscileriyle beraber
ben : tamam abicim sorun degil bos vakitimde bir ara gider uzaktan izlerim,sen hele tarif et bakalim yengemizi ciddisin degilmi abi?
Ahmet abi : ciddiyim ciddiyim boyu 1,65 kilosu 62 siyah sacli 33 yasinda iki tanede cocugu varmis esinden bosanmis dulmus.
ben : tamam yazdim ahmet abi adida sevgiydi degilmi?
Ahmet abi: evet,evet sevgiydi su an cok iyi anlasiyoruz,beni yanina cagiriyorda yanina gitmeden önce sen bir arastir istedim.
ben : ahmet abi bir sey soracagim iznin olursa?
Ahmet abi : buyur nihat sor?
ben : ya abi sen bu yengemizle ne kadardan beri berabersin?
Ahmet abi : 3 gündür.
ben : 3 gündürmü?
Ahmet abi : evet tam 3 gün oldu,hoslandim birde berlinden cikinca aklima sen geldin nihat'i bir arim diye düsündüm
ben : iyi yapmissin ahmet abi de merak ettigim bir sey var? sen bu yengemizi nereden tanidin ya allah askina
Ahmet abi : televizyon chatin den tanidim nihat
ben : ahmet abi" rtl" mi yoksa "vox" chatimi diyince
Ahmet abi : sen nereden biliyorsun nihat dedikten sonra "vox" televizoyn chati oldugunu söyledi.
ben : ahmet abi kac gündür bu chatte yazisiyorsun dedim
Ahmet abi : 20 gün oldu nihat neden sordun dedi
ben : ahmet abi dedim böyle yerlerde chatlesmek sms üzeri olur vede 1 sms fiatida 30 cent'tir hergün 50 ila 100 arasi sms göndersen aylik telefon faturan 600 ila 1000 euro arasi olur ahmet abi dedim parana yazik degilmi?
Ahmet abi : biraz sasirarak yok ya nihat o kadar cok yazmiyorum ki belki her aksam 20 sms belki yazisiyoruz.
ben : sormadan cekindigim bir seyi hemen sordum ahmet abi yengenin telefonu varmi?
Ahmet abi : yok nihat daga vermedi,yakinda verecegini söyledi önce güvenmesi gerekirmis
ben : ahmet abi sen simdi sms lerlemi asik oldun yani televizyonda birbirinize yazarak mi? hayret valla sana yani ya bunda bir oyun vardir inan.......
Ahmet abi : ya bende senden onun icin yardim etmeni istiyorum ya....
ben : tamam ahmet abi ben bir arastirim yengemizi 3 güne kadar sana haber veririm ama ne olur fazla yazma inan parana yazik olabilir bak
Ahmet abi : yak ya sen beni aptalmi sandin?
ben : ben de yok ahmet abi o bakimdan sormadim dedim ( ama icimdenden kazigi yede aklin basina gelsin dedim. cünkü sanal alemini cok iyi taniyan birisi oldugum icin isin icinden bir bit yenigi olacagini hissettim.Tecrübem coktu ama ispat etmeden hayatta konusup kendimi rezil etmeyen bir kraktere sahip oldugum icin ahmet abiye bir sey demek istemedim sustum.)
Ahmet abi : ne zamen beni ararsin nihat dedi ?
ben : ahmet abi 3 güne kadar ariyorum dedim
Ahmet abi : tamam nihat senden haber bekliyorum simdi kapamam gerek Allah'a emanet ol...
ben : saol ahmet abi sende Allah'a emenet ol dedim ve telefonu kapadim.
Devami var.........................3 gün sonra arastirmami yazacagim.
Bazı noktolara dikkat çekmek istiyorum. Sanırım bu konularda biraz daha özen gerekiyor Nihat Bey. Örneğin soru eklerinin ayrı yazılması, bağlaç olan -de nin ayrı yazılması, gereksiz yere kullanılan noktalama işaretlerinin kaldırılması (özellikle bazı yerlerdeki soru işaretlerinin sebebini anlayamadım hiç) ve bazı kelimelerin konuşma dilinde olduğu gibi yazılması. Başarılar diliyorum.