Anlamsız Düş'ler
Anlamsız düşlerin kızıyım ben. Gönlümde ansızın esen yelleri gözüme fırtına edip öylece düşürüyorum düşlerime. Zamanın bana davrandığından daha iyi davranmıyorum kendime üstelik. Geçmişe dönsem kederlerle bulutlandırıyorum gözlerimi. Şimdide kalsam afallatıyorum aklımdakileri. Geleceğe yönelsem düşüme düşürdüklerime ah çektiriyorum. Susuyorum. Susturuluyorum Aşk'a.
Anlamsız düşlerin kızıyım ben. Dilimden apansız düşen yaraları içime sarıp sarmalıyorum düşler boyu. Zamanın beni andığından daha iyi anmıyorum kendimi üstelik. Kalbime dönsem bölük pörçük sevgiler karşılıyor günümü. Aklımda kalsam sızlatıyor an'ılar canımı. Günüme baksam bomboş kalıyor hislerim, ıssız. Kanıyorum. Kandırılıyorum yalnızlıkla.
Anlamsız düşlerin kızıyım ben. Düşünceme saplanan yalnızlık senfonisi çınlıyor benliğimde adeta. Zamanın bana beni anlattığından daha iyi anlamıyorum kendimi üstelik. Gözlerime baksam dünden kalma bir yaş parıltısı... Aklıma baksam film şeridi gibi karman çorman anılar... Canıma baksam aşk'tan ayrı duygular yumağı... Acıyorum. Acıtılıyorum yalnızlıkla.
Anlamsız düşlere düş kala fırtınalar esiyor düşlerimde. Zamandan daha acımasız davranıyorum kendime. Daha az anlıyorum kendimi. Daha yavaş kapatıyorum yaralarımı zamandan. Bölük pörçük sevgileri birleştirmeden içimde yepyeni bir rüzgar estiriyorum gözlerimde. İçimde çalan yalnızlık senfonisine eşlik ediyor düş'yaşlarım. Susuyorum, kanıyorum Aşk'a. Acıtılıyorum yalnızlıkla.