Anlayamadın
Sen benim aşkımın gizli öznesiydin.Ama sen beni anlayamadın ve beni sessizliğe attın.Sen olmayınca devrik cümleler oldum.Devamı asla gelmeyen sensiz olamayan bir cümle gibiyim artık yarım kaldım.Sürekli yanında olmama rağmen sana hasretim sana bakmaya doyamadım.Beni acaba seni seven sıradan biri olarak mı gördün?Halbuki ben seni seven değil aşık olandım.Ama sen bunu kafana takmadın.Hayatına aynen devam ettin.Acaba bendeki seni göremedin mi?Bendeki sen o kadar farklı ki gözümde en değerli sensin, en güzel sensin.Ama ben seni bu hale getirmişim.Seni imkansız olarak görmüşüm meğer ne büyük hata etmişim.Meğer sen halen eski senmişsin.Seni o kadar değerli kılmışım ki yanına kendimi bile yakıştıramaz hale geldim.Belkide imkansızım olduğun için sevdim seni.Acaba seni dizelerime saklasam kendini bulabilirmisin?Sen hayatın tadını çıkartırken benim tek yaptığım seni düşünmekti.Senin beni düşünmediğini düşünmekti.Belki bir tebessümün beni hayata tekrar gözlerimi açmamı sağlardı ama sen bunu bile çok gördün çünkü sen gerçekten beni göremeyen bir kördün.Sürekli rüyalarımdasın.İnsan hergün anımsar mı aynı gözleri?O kadar bendesinki hiçbir an çıkmıyorsun aklımdan.Meğer sen neler yapmışsın bana haberim olmadan.Kalbimden atamaz oldum seni.Uzaklaştıkça artıyor aşkım sana karşı ama sen anlayamadın beni...