Aşık Olma Sanısı
Yatağıma yattığımda sana sarılarak uyuduğumu hayal ediyorum, ki beş dakikada senli rüyalar serüvenine çıkabileyim diye.
Oysaki bir bakışın, gülüşün, teninin kokusu etkiler beni.
Düşüncelerim senle dolar, fikirlerim hep sana çıkar.
Şimdi sen kilometrelerce uzaktasın ya içim bir buruk halde, boynum bükük.
Sırf sana olan hasretimden, bazen yerli yersiz şeyler yapıyorum.
Yanyanaymışız gibi gezip tozup anılarımızı hatırlıyorum ama bir kaç dakika sonra yalnız olduğumu fark ediyorum. Hasretinden düşüncelerim olgunlaşıyor, davranışlarım değişiyor.
Belki kalbini kırmış olabilirim
ama hak ver bana,
uzun zamandır açmamıştım kendimi başkasına, uzun zamandır ilgi görüp sevilmemiştim.
(Seni beni sevdiğin gibi)
İtiraf ediyorum; biraz afalladım, şapşala döndüm.
Sayende belki bunu da aşarım.
daha düşünceli, olgunlaşmış, yaptığının farkında olan birisi olarak yaşamak.
Seninle hayallere dalıp gerçekleştirmeye çalışmak...
Tabi benim açımdan düşününce bunlar güzel şeyler.
Fakat çiçeğe bakıp can veren bahçıvandır, saygı görmesi gerekende odur.
Yani sana cidden değer veriyorum.
Bunu belki gösteremiyorumdur o ayrı bir şey ama zamanla ikimizinde iyi anlaşıp, belki bir arkadaş belkide arkadaştan daha öte bir şey olup olmayacağını göreceğiz.
Ayrılmaz bir parçam oluyorsun yavaş yavaş.
Seninle konuşunca daha farklı olumlu düşünüyorum.
Diyorum ki kendime o müşteri iyi ki gelmiş ve iyi ki dikkatini çekmişim, benimle konuşmuşsun.
On1.0yedi.2oon4
hala böyle aşkların varoluşu! ne kadar güzel! kutlarım..
Sevmek hem de dolu dolu aşkı iliklerine kadar hissetmek güzel bir duygu yoğunluğu...👍
Kutlarım içtenlikle...