Aşık Olmaya Çalışma Denemelerim

İlk aşkımı lise çağlarında bulmuştum 18 yaş çağlarımdı sakallarımın yeni terlemeye başladığı zamanlar... Okulun en güzel kızı ile tanışmıştım. Taa o zamanlarda anlaşmıştım Güzel olan sevgili değildi sevgili olan güzeldi...Her gün sırasının altına bıraktığım kırmızı gülün dayanılmaz kokusunu yıllar geçsede unutabilmiş değilim Baş harflerinden yazdığım akrostiş denemelerim hala mektup zarfları içinde duruyor Bana geçmişşi hatırlatan samimiyetimin olduğu tek zamanları hatırlamama yardımıcı oluyor belkide...Ve söz vermiştim okul bittikten sonra herşeye yeniden başlayacağız.
Üniversitede kampüse girdiğim ilk gün aklımdan geçen şey sadece aşkı bulmak ve aşık olmaktı belkide Geçen 4 yıla rağmen inişli çıkışlı onlarca ilişkinin ardından AŞTİ şehirler arası otobüs işletmesinde gözyaşlarıyla uğurladığım sevgilimi bu kadar çabuk unutacağımı asla tahmin edemezdim.
İş hayatına atıldıktan sonra duygusal birliktelik mantık çerçevesinde ağırlaşmaya başlasada Freud abimin dediği açlık susuzluk ve cinsellik üçlemesinin son halkası ... en temel duygu oluverdi benim ve hayallerim için...
Yaş kemale ermiş doğru insanı bulma çabaları ailevi basklılarlada birleştikten sonra kendimi sokaklaraa attım Leylayı bulma yollarında keskin virajlardan bir bir dönerken ilkokulda aynı sırayı paylaştığım o mahcup kız düşüverdi hayallerimin ortasına.
Hiç değişmemişti .geçen zaman ondan o masumiyetini çalamamıştı. Hala utandığında yanakları kızarıyor hala ailesinden izinsiz dışarı çıkmaya korkuyordu. Bunu bir hayasızlık olarak görüyor Sadece evleneceği insanla kol kola dolaşacağını düşlüyordu.
Birden dünyam değişti evet o olmalıydı kırmızı güllerin peşinden koştuğumuz zamanlarda ayaklarımızın altında ezilen çiçekleri göremediğimiz gerçeği bir kez daha tokat gibi yapıştı suratıma.
Onu düşlüyor onlu hayaller kuruyor onu özlüyor onu hayal ediyordum. Bir kez bile aynı bardaktan çay içmediğim aynı havayı soluyamadığım birisini bu kadar düşlemek şizofren hummanın başlangıçı olmuştu benim için.
Tam ona aşık olduğumu onunla yaşlanmak istediğimi söylemeye cesaretimi toplamaya başladığım zamanlarda öğrendim ki
Sözlenmiş.
Doğru insanı bulmuştum ama benden önce onu bulanlar olmuştu.
Her çiçekten bal almaya çalıştığım, yüz üstü bırakıp arakama bile bakmadan kaçtığım tüm sevdiklerimden ve tüm seveceklerimden özür diliyorum.
Bana kalan ;
Yalnızlığım...

07 Mart 2011 2-3 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar