Aşk
Öyle birşey ki ne olduğunu anlamazsın bile sadece seversin neden onu sevdiğini anlamazsın.ne zaman başladı hiçbir fikrin olmaz.Çünkü o artık seni işgal etmiş başka birşey düşünemez olursun.hele birde ilk aşksa bambaşka olur.Çünkü ondan başkasını düşünemezsin sadece o.İmkansız olsa bile onu seversin.
Tüm hayallerin ona bağlıdır taki onun seni sevmediğini öğrenene dek.İşte orda tüm hayaller yıkılır.Bir anda yok olmak istersin,keşke herşey bitse dersin,hiç olmasaydı.Sen onu gördükçe başkalarıyla artık ölmek istersin.Koşulsuz seversin onu hiçbirşey umrunda olmaz .Etrafındakiler başka şeylerle uğraşırken sen sadece onu düşünürsün.İşte o zaman yaşamakla ölüm arasında kalırsın.Onun karşısında ne yapacağını bilemezsin,işte bu yüzden ona açılamazsın bile.İçinde her zaman reddedilmenin korkusuyla yaşarsın ve artık şairinde söylediği gibi o anlamsız gelen şarkılar sana anlamlı gelmeye başlar,demekki yaşamak gerekiyormuş dersin.
Kelimeler yetersiz gelir hissettiklerinin karşıladığı harfler yoktur çünkü.İçinde tek bir umutla beklersin onu ve sonsuza dek beklersin.çünkü ölümü bile göze alırsın onun için ama kimse bunun farkında bile olmaz.Sadece birkaç kişiye söylersen farkında olurlar.Zaten onlarda ondan vazgeç diyerek seni üzerler.Ama sen o gelse hepsini gözardı edersin ve bunları yaşarken onun hiçbirşeyden haberi olmaz.Ama yinede deliler gibi seversin onu.Çünkü aşktır bu, senin elinde değil herşey senden habersiz gelişir.Belkide ilk olduğu için bu kadar zorlanırsın ama bu aşkın ilk ve son olmasını istersin, tek aşkım olacak dersin.O senden uzaklaştıkça daha çok seversin onu.
Onu o kadar seversin ve düşünürsün ki rüyaların bile artık onunla süslenir.En güzel derdin o olur.Hislerini kimse anlamaz çünkü anlayabilmesi için anlatığın kişilerin senin onu sevdiğin kadar birisini sevmiş,aşık olması gerekir.Bu da olmadığı için yaptıkların onlara saçma gelir.Onun seni sevmemesi en kötüsü olur.Çünkü artık yalnız değil,ıssız kalırsın...