Aşk Havuzunda Boğulmak

Ne kadar da seviyordum seni oysa ben.Ansızın çekip gittin.Çok yordun sen.Ne güzel gözlerin vardı.Kaybolup gidiyordum sessiz diyarlara. Kalbimin ahenkli atışının bozuluşunu hissediyordum. Ama şimdi o gözler karşımda yok. İsmi var cismi yok. Hani hatırlıyor musun? Sana zeytin gözlüm derdim. Zeytin gibi gözlerin vardı. Şimdi ne çok özlemini çekiyorum onların ah bir bilsen.

Sen olmayınca yalnızdım. Gözlerim gözlerini arardı. Geceleri o gözlerini düşünerek uyurdum. Ama bir daha olmayacaksın. Bir kaşık aşk havuzunda boğuluyorum can çekişiyorum. Sanki uçurumdan aşağı düşer gibi, ama sonu olmayan bir uçurumun. Nefes alıyorum, yemek yiyorum o düşüşte ama hiçbirinden haz alamıyorum. Sessizce ölümü beklemekle yetiniyorum.

Bir ömrü nasıl geçiririm ben sensiz zeytin gözlüm. Nasıl acımadan çekip gittin. Her gece telefonumu yanıma alıyorum. Bir titreşim sesi bekliyorum. Her titreşimde sen sanıp aceleyle açıyorum ama nafile sen yoksun sesin yok . Sen bunun nasıl bir acı bir duygu olduğunu biliyor musun? Hiç hissettin mi derinden?

Senden bana kalan sessiz bir fotoğraf. Onunla bir ömrü geçirmeye mahkum ettin. Bu nasıl bir ceza. Bu nasıl bir mahkeme. Şahidi yok savcısı yok. Keşke öldürseydin de bu cezayı vermeseydin. Tek suçum seni sevmekti. Eğer onun içinse bu ceza. Seve seve çekmeye hazırım ben. Katlanırım ben.!!!

27 Haziran 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    gidenler hep bizden gittiklerini sanırlar. oysa ebedidir bizde varlıkları.. bilmediler..

    gönlüne sağlık..