Aşk Nedir ?

Aşk nedir?bunun tanımı neredeyse olanaksız.ask kişiye göre degişir.mesela bana göre cok eglenceli,heyecanlı bir maceradır ask.yüregimi hophop etttiren ,sürekli macera içindeymişim gibi hissettire,beni asdeta mutluluktan sarhoş eden garip bir duygu.fakat akılıma ask denilince yanlız bu gelmiyor elbette..bunların yanı sıra acı hüzün,keder öfke nefret çaresizlik gibi kötü duygular da geliyor.yasadıgım her ask benm için bir tecrübe oluyor.fakat her askın sonu mutlu,eglenceli,maceralı geçse de çok zaman sonları gözyası ile bitiyor.bu acıyı atlatmak kolay olmuyor elbet.fakat hayta devam etmek gerekliyor.çünkü hayat devam ediyor.bir yerdewn tutunup yeni maceraya atılmakbizi bekliyor.öyle;kalbim kırıkmış,depresyondaymışım,odama kapanıp çıkmazmışım.bu ve bu gibi seyler cok saçma.böyle dediğime bakmayın.bunların hepsinin ne kadar saçma ve yanlış oldugunu bilsem de bunları ben de yapıyorum.ama hep sonunda yakalıyorum hayatı.hem de en güzel yeriğnden yakalıyorum.o kadar acı cekmeme ragmen akıllanmıyorum.bu da bana yasımın getirdigi avantajlardan biri.sonucunda çocugum işte,düşe kalka büyürüm,büyüynce unuturum,bu da tecrübe olur,bir daha ders olsun gibi sözlerle kendimi avutup ,atılıyorum yeni maceraya.bakalım bununla nekadar sürecek diyerek başlıyorumyeni hayat serüvenime.ve dibini görmediğim bir denize atlıyorum.dalgalara bırakıyorum kendimi.yanlış mı yapıyorum bilmem ama ben mutluyum.en azından hayatı dolu dolu yaşıyorum öyle değil mi?bu da bir avuntu mu acaba?boşverelim hayat işte bu.bir yanda maceralar,heyecan adrenalin ve komedi,bir yanda acı,hüzün ,öfke kin nefret çaresizlik ve yanlızlık..olsun..önemli olan maceraya atılmak.düştüğümüz yerden kolayca kalkmak.tabi tutunarak..emeklemeden yürüyemediğimiz gibi acı cekmeden de yasayamayız.varsın olsun.Maksat eglence:)..

14 Mart 2009 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    Aşkı bir eğlence olarak görerek farklı bir bakış açısı getirmişssin aşka... Fakat hiç bir zaman eğlence olarak göremedim ve göremeyeceğimde.. Paylaşım için teşekkürler.

  • 15 yıl önce

    tmm cnm da bnde herzamn eglence gbi grdğm için öle yazmadım kendini vererek okusaydın anlardın canım orda hüzün keder acı ve mutluluk sevgi vs den de bahsettm askı herynden ele aldım canm ynede snn dşncne saygı duyarım basarılar sana