Aşk Ve Vicdan

Hayat bazen aldatıcı olabiliyor... Hayal edemeyeceğin kadar güzel bir ilişkiye sahip olmak varken neden sadece vicdan azabı çektiğin biriyle hayat yollarımızı birleştiririz. Bu hiçbir aşkın kuralında yok aslında tamamen vicdanla karşı karşıya kalmaktır. Uzun yıllar ilişkide olunan kişiyle sade ve sadece zamanını beraber geçirdiğin için ve yahut yapılan bazı hatalardan dolayı AŞK olmadan veya SEVMEKSİZİN uzun yıllar beraber olmak kadar yanlış ne olabilir? Bu yanlış kararla insanı tamamen esir alan bu durum çıkmazın sadece başlangıcıdır. Bu çıkmazın içinde gerçek aşkı bulduğuna inanırsın ancak gerçek sadece senin gerçeğindir. Kimseye anlatamazsın, soramazsın içinde büyür ve orada kalır. Ardından resmi bir nikah ve aşkın meyvesi denilen bir çocuk...
Bu hatayı hayatının sonuna kadar ödemek ne acı bir tablo ve mutsuz bir ailenin başlangıcı. Aynı zamanda da geleceğinin tamamen elden çıkması. Bir kere bu yola girildikten sonra sadece kaderini yanlış bir şekilde yaşamaktan başka bir şey yapamaz insan. Ne kadar istemeyerekte olsa bu buhranlar içinde etrafındakilerin baskıyla bu yola girmiş ve cezasını toplum ona ödetmiştir. Bu ödeşme kaçınılmazdı. bundan sonra hayatının tamamında bu durumla iç içe kalmaya mahkumdur. Halbuki yıllar önce doğru karar ve biraz da cesaretle bambaşka bir dünyanın kapıları sadece parmaklarının arasındaydı itebilir ya da yok edebilirdi. Karasızlık ve vicdana kendini hapsetmek sonuçları kötüye giden bir hayattı doğurdu. Aşkta karar almak dönemi vicdanen değil, kalbin götürdüğü yerde mutluğu aramak her daim mutlu sonuçlara vesile olmuştur...

19 Aralık 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar