Aşkımızın Sonu
Yine yastığa koydum başımı... Gözlerimi kapatamıyorum. Çünkü senin hayallerinden ayrılmak zor geliyor bana. Bugün yüreğim buruk. Düşünün ki emziğini yitirmiş bir bebek gibi ağlıyorum... Hiç tadılmamış bir duyguydu aşk bana. Sanki onda birsey vardı ve sürekli yanıp sönen bi yıldız gibi bana burdayım dercesine seslendi durdu aylarca. Sonra kalbimi keşfettim gerçekten bi kalbim varmış ve bende bende aşık oldum. Gece uyku uyuyamaz oldum ve yapacak birşeyde yoktu. Elimden birşey gelmiyordu. Zaman herşey zaman. Zamanla kalpler birbirini gördü. Ona aşkım demekti korkum. UTANIYORDUM. Zaman dedim ya hani işte artık ona aşkım diyebilmiştim. İkimizde küçük bir bebektik. Öyle bi sarıldık ki birbirimize beraber büyüyelim beraber yürüyelim yolumuzda diye. Onu parça parça topluyordum kendinden. Güneş öyle bir doğuyordu ki sanki hiç batmayacak hiç...
Onu görmekti tek isteğim dokunmak konuşmak değil. İlk gözlerimi açtığımda onu görecek olmamdı sevincim. Daha onunla hiç yanyana gelmemiştim ve istemiyordumda açıkçası. Çünkü kalbi yetiyordu bana. Ama insanlık hali zamanla yanımda olur mu diye hayal kurdum. Artık yanımda istiyordum onu çünkü zamanı gelmişti. Bu dikilen küçücük bir fidana can suyunu vermemiz lazımdı yoksa kurur yok olur giderdi. O gün gelmişti bugün yanıma gelecekti. Henüz uyuyalı yarım saat olmuştu uyandım. Kalbimde öyle bir sevinç var ki bi o kadar da heyecan. Bayram sevinci yaşayan çocuklar gibi mutluydum. Zaman gelmişti ve onun yanıma yaklaşmasını görüyor gözlerim. Başkada birşey hatırlamıyorum çünkü o an yaşamdan bağım kopmuştu. Böylesi büyük bir aşktı bizimkisi. Zaman hızla geçiyordu artık annemden babamdan bile değerliydi o benim için. İşte parça parça topladığım ve iki yıl boyunca sevgi ektiğim aşk bahçemden ayrılık biçtim. Onu parça parça topladım ve bir bütün olarak kaybettim... Zor oldu parçamdan kopmak zor oldu annemden babamdan ayrılmak. Ama böyle olması gerekiyordu sanırım. Şimdi nerdesin aşkım nasılsın?Gözlerin nasıl onlara iyi bakıyor musun?Çok özledim ama haykırışlarım fayda etmiyor. Senden habersiz her gece seni düşünüyorum ve kendimi avutuyorum. İyidir,mutludur tatlı tatlı gülümsüyordur diye. Kalbim bedenime küs oldu seni arıyor zavallı. Onu hergün başka hayallerle avutuyorum ve gelecek üzülme diye acıtmamaya çalışıyorum. Gözlerime gelince; onlar mutlu çünkü ne zaman aynaya baksam seni görebiliyorlar. Bana verdiğin her şeye gözüm gibi bakıyorum. Merak etme tokanı her gece kokluyorum. Tek birşey var bana verdiğin ve sahip çıkamadığım. UMUTLARIM. Onları yitirdim. ÖZÜR DİLERİM.
Korkuyorum aşkım çok korkuyorum bana başkasının teni değer diye. Kokunu unuttururlar diye çok korkuyorum. Düşünüyorumda;şimdi ben nasıl başkasını koynuma alcam,senin yerini nasıl başkası ile doldurcam. Ellerim nasıl kıyacak sana?Artık kopardık iplerimizi ve boşlukta öylece sallanıyoruz. Seni görmeyi bile özliycem ELA GÖZLÜM. Bir gün karşılaşacağız elbette dedin ve gözlerimi kapattım senden başkası haram olacak bana biliyorum... Bugünde seninle uyuyorum ve gözlerimi kapatıyorum... ... ... ... ...
Aa işte geldi bak rüyama. Çok tatlı olmuş prensesler gibi. Ama niye beyaz giyinmiş ki bu?Dur bi saniye o yanındakide kim?Evet işte kabusum orada. Canım parçam herşeyim pamuk prenses gibi olmuş ve başkasının kollarında dans ediyor. Onun gözlerine bakmayı o kadar çok özledim ki...
Bakmalıydım onun gözlerine. Evet baktım. Gördü beni ve gülümsemeliydim onun bu mutlu ya da mutsuz gününde. Ona hafifce gülümsedim ama ayakta zor duruyorum içim kan ağlıyor. Dur bi saniye ama ağlıyor benim AŞKIM. Bağırmak istiyorum onu üzmeyin onu kırmayın diye. Yapmayın yalvarırım yapmayın. Daha fazla duramam artık burdan gitmeliyim. Arkama bile bakmadan ayrıldım oradan ağlayarak. Canım dönmek istiyor onu üç saniye görmek için koşardım bir zamanlar onun önüne. Ne yapıyorsun git onu yanlız bırakma Erdem. Hem özlemedin mi onu hiç?Özlemez miyim ona sarılıp koklayamadıktan sonra gider mi bu özlem?Nasıl başkasının kollarına girer ona ben öğrettim dans etmeyi... Ne yapcam şimdi ben söyle ne yapcam allahım. Tekrar dönüyorum seni görmeyi özledim. Geliyorum bebişkom geliyorum... Ama ama ama nereye götürüyorsunuz onu?Seni alıyorlar artık benden aşkım gitme ne olur gitme. Tamam git git ama ağlama lütfen ağlama. Evet seni alıp götürüyorlar artık. Koşuyorum büyük bir hızla peşinden,gözlerim dolu içim sızlıyoo ve ağzımdan çıkan tek kelime ''GÖTÜRMEYİİİİN''
Şu anda o evin çok yakınında bi yerdeyim. Gözlerim yere bakıyor artık kafamı kaldıramıyorum. Güneş doğmak üzere gitmeliyim. Kapına bıraktığım mutluluklar yazısını ve gülleri almayı unutma AŞKIM... ... . .
Hala uyanmadım malasef ve geziyorum sokakta... Saçlarım biraz ağarmış ve elimde küçük kızımla geziyorum.
KIZIM= Baba şu abla bizim evde asılı olan resimdeki abla değil mi?
Evet!!!!kızım onu görmüştü ve onunda elinde biri var. Bir erkek çocuğu. Sanırım oğlu. Biran göz göze geliyoruz
ERDEM: Merhaba! Nasılsın? tanıştırayım kızım MELTEM
MELTEM: Teşekkür ederim iyiyim. Bu da benim oğlum ERDEM
KABUSUM 2008 SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.....🙂