Aşkın Tarifi
Bugün aşık olmak hakkında sohbet edelim mi? Kimimiz en güzel şekilde yaşar,bazılarımız ise içten yaşar. Aşk tarifi yazılmayacak kadar eşsiz bir duygudur,yaşamadan bilemeyiz öyle değil mi? Ömür dediğin ne ki ,bir akşam çayını yudumlamak değil midir:)
Aşk dillerimizde şarkıdır,biz o şarkıyla hayatımızı sürdürüyoruz. Kalpten sevmek vardır, bir de yürekten sevmek vardır, peki biz hangisini yapıyoruz, hiçbirini sadece kırıyoruz ve kırılan bardaktan tekrar su içiyoruz, anlamıyoruz ki kırılan her bardak can yakacağı gibi,yüreğimizi ve kalbimizi de yok ediyor. İnsanların verdiği kalp sevgisi, aslında AŞK'dı ama yüreği güzel olanların...
''Yıllar geçse de bu kalp unutulur mu?'' Ne kadar özel bir söz. Yollar ayrı olsa bile yarım kalan aşklar hep vardır.Geç olmadan haykırın,bağırın mutlu olun, sizi daima sevecek biri çıkacak...
Ölüm var dünyada ve çok geç olmadan bir adım atmaya ne dersin,Unutma hayat aşkın tadına varınca güzel, gözlerinde ki mutlulukla güzel. Siyah kapıyı seçme,senin umudun beyaz kapıda.Çok geç olmadan adım at...
Aşk bu, dünyada üzerine en çok konuşulan ve en çok yazılan konu, başka bir konu yok ondan daha cazip. Sevi de diyorlar Türkçeleştirip, ama aşk Arapça da olsa ben aşkı tercih ediyorum... Aşk insanın başına gelen, gelebilecek en güzel duygu yoğunluğu, insan aklıyla sever, aşk kesinlikle insanın aklını başından almaz, böyle bir şey yok. Umut vadediyor Ecenur kardeşimiz, biraz daha uzun yazmasını denemeli bence, kutlarım içtenlikle...
Mehmet Güreli bir söyleşisinde aşk için "Bu bir girdap!" ifadesini kullanıyor. Yani sevmenin bir türevi yada aşaması. Elbette kişiden kişiye değişebilen bir mevzu ve fazlasıyla derin bir konu. Gerçek manada şöyle tasvir edilebilir; Herkesin o yada bu şekilde yaşadığını iddia ettiği ama yakınından bile geçemediği bir garip durumsal duygu. Ama nedense dillere pelesenk olmuş bir tabir. Daha ilişkilerin ikinci gününde hitaplarda isimlerin yerini alır niyeyse? Önceleri magazin sayfalarını çok süslerdi bu terim. Terim diyorum artık gerçek manasında yaşayanı görmeniz mucize olur çünkü. Koca koca puntolarla yazarlardı, falanca manken falanca topçuyla / popçuyla aşk yaşıyor! Pardon? Üç günlük ilişkinin adı ne zamandan beridir aşk oldu? Bana göre (!) kavuşulamayan tüm sevgiler aşktır. Öylesine güçlü bir durumdur ki sürdüğü müddetçe yaşayan kendisine gelemez.