Atatürk

Atatürk...Hayattaki tek gurur kaynağım...Adını anınca kalbimdeki atan ses duruyor...Ellerim titriyor kekelemeye başlıyorum.Fotoğrafını görünce gözlerim kamaşıyor.Sapsarı saçları masmavi gözleri hele birde gülüyorsa o dudaklarından simge bizi hayata bizi ülkemize bizi bayrağımıza bağlıyor.Özümüzü , kim olduğumu ona bakınca anlıyorum.Tarihimizin zorluğunu , ona bakınca anlıyorum...1938 hayatımın ölüm noktası,vatanımın son üç noktası ama herşeye rağmen yaşattık ,yaşatıyoruz,yaşatacağız...Yaşasa bir kere gülümsese ,tek bir "TÜRKİYE" dese.Tek bir "VATAN" dese, toprak kokar ellerim ,bir ışık var çok büyük ,gözlerim kamaşıyor,ölüyorum,ölüyorum anne, ama kurtarma anne ,yaşayacaksa eğer o ...Ölürüm ,öldürürüm,yeter ki o yaşasın ...ATAM.

02 Kasım 2011 30-60sn 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    Kadir bilir insanlar,insanın insan olduğunu anlarda,ona sağlığında olduğu kadar öldüğü zaman da yeterli değerini verir.kadirşinas milletlerde aynı.İçle lerinde intikâm hırsı,kıskanmak gibi aşağılık duygusu yoksa kendine hizmet edenlari.milletini kurtaranları,vatan olan toprağını koruyanı,mirasına sahip çıkanı,yaşadığı sürece anar ve gelecek kuşaklara da aktarma yaparak, sev- melerini,inkâr etmemelerini,eserlerini yaşatmaların öğütler.. ......İşte o toplum millet olma hakkını kazanmış demektir. SayınBatuhan!.Size bu sevgiyi aşılayan,anneye,babaya,öğretmene ve aklı yeten Türklüğüyle iftihar eden kişilere de şükranlarımı sunar.Sevgilerimle.çiçek..İzmir.