Baba Asık Surat

Merhaba asık surat. Uzun zamandır sana hiçbir şey yazmıyorum. Daha doğrusu içimden yazmak gelmiyor.
Son zamanlarda iyice alkole ve uyuşturucuya sardım. Kafam bu haldeyken her şey yolunda gidiyor. Bir çok şeyi unutuyorum. Ölen kardeşimi, ailemi, hiç tanımadığım o yabancı insanları her şeyi unutuyorum. Böyle unutkan olmak güzel Asık surat. Tıpkı senin gibi yapıyorum; önemsemiyorum.
Her gece gördüğüm kabuslardan irkilerek uyanıyorum Asık surat. Rüyalardan düşmek nasıldır bilirsin. Ruhum yukarı çekiliyor gibi oluyor. Gökyüzüne ulaşıp Tanrıya bir merhaba deyip geri dönüyorum. Bu zevkli bir iş.
Sana sarıldığım günler geliyor aklıma. Sana ne zaman sarılsam kendimi güvende hissediyorum ve rüyalardan düşmüyorum. Seni çok özledim Baba Asık surat.
Son zamanlarda iyice dengesizleştim. Her şeyi unutmaya çalışıyorum. Hatta kendimi bile. Bunu sende yaptın değil mi Asık surat? Başardın mı bilmiyorum ama, denemeye değer bir şey. En son kendimi unuttuğumda bir bankta uyanmıştım ve soğuktan donarak ölmek üzereydim. Bir kafeye girip sıcak bir kahve ve sigara içtim. Sigaramı her çekişim de bugün kendimi nerede unutsam diye düşünüyordum. O an kendimi unutma düşüncesini bırakıp dışarıda koşturan bir çocuğa ilişti gözüm. Merak ediyorum Baba Asık Surat; biz hiç böyle sokaklarda koştuk mu acaba?
Hatırlıyor musun asık surat; bir gün ikimizde kan ter içinde uyandık. O gece hangi rüyayı gördüğümüzü hatırlamıyorum ama kalkar kalkmaz direk sana baktım, sen yerdeydin. Sonra seni yerden kaldırdım Asık surat. Ağzında yanmamış sigaran hala duruyordu. Sonra sana sormak istediğim bir soru oluştu aklımda. Fakat incitmek istemediğim için sormadım. Şimdi bu soruyu sormak istiyorum Baba Asık Surat. ' SANA BENDEN BAŞKASI SARILDI MI? ' bunun cevabını merak ediyorum asık surat. En yakın zaman da lütfen cevabını ver.
Evet Baba Asık Surat. Bir kez daha gerçeklerle yüzleşmenin zamanı geldi. Şimdi sana yazdığım bu mektubu bir çok insan okuyor, belki de bu mektup hiçbir insanın eline ulaşmamıştır bile. Seni ben bir çöp kenarında buldum Asık surat. Sen Asık yüzlü ve pis bir oyuncak tavşandın. Evet Asık Surat. Şuan sana kim sarılıyor bilmiyorum ama, seni de unutmaya karar verdim. Bugün kendimi nerede unuturum bilmiyorum ama; huzurlu uyuya bilmem için, seni unutmam gerek. Teşekkürler oyuncak tavşan ' BABA ASIK SURAT! '

17 Temmuz 2013 2-3 dakika 5 denemesi var.
Yorumlar