Babaaa

Eşi oğlu ve kızı bu kadardı tüm hayatı. Daha ne olsun ki başka ...
Bahçe işleriyle uğraşıyor geçimini böyle sağlıyordu herkes gibi hak ederek çok çalışarak pek çok az insan gibi...
Herkes uyur bir taraflarında pireler uçuşurken o sabahlardı serasında malum geçim derdi ...
Stres... stres... ve yine stres aldığı borçlar mı, geçimimi, yoksa bankaya olan kredi borcumu, hangisi hangini daha önce ödemeliydi yada nasıl ödemeliydi veya hangi para ile malumunuz çok çalışarak hak ederek alıyorsun ya hani karşılığını bir güzel veriyorlar ya hakkını çalışınca namusunla... neyse !

Günde iki paket sigarası hiç eksik olmazdı hiç hemde hiç düşmezdi ağzından malum stres yada onu bu hallere koyanlar mı utanmalı...

Günde iki ve artarak üç paket sigara, sonuç ? Ve buna bağlı olarak sigara kahvesiz kahve sigarasız olur mu hiç...!
Paaf.... Paafff.... ve Puufff... oyun bitti maske düştü Azrail gerçek yüzünü gösterdi sonunda...

Bu gün cumartesi, yedi. Sabah erkenden, hatta hiç uyumadan evet evet hiç uyumadan arabayı doldurup yola koyulmak gerek, istikamet bu gün cumartesi eee... ne olmuş bu gün pazar var sabah erkenden arabayı doldurmak gerek ee... para kazanmak lazım...

Doldurup kamyoneti koyulur yola haa... duurr! Nereye yahu ilk önce daha kahve yapacağız sigara var en ön sırada neyse... Hele şükür yarıladık artık yolu
Hadi bee saatini mi buldun sende kırmızı ışık gibi malum ekmek parası erkenden gidip yer kapmak mı malları sergiye dizmek mi ohooo! Bir ton iş ne zaman bitecek bunca iş ?

Yan hadi bee sendeee yaan! Yak bir sigara daha eder bir buçuk paket üçte kahve, eşittir dört buçuk...
Yanacağı yok bu lanetin... Ve aniden sıkıştırır kalbi ne olduğunu bile anlamadan sonuç, kalp krizi, artı ölüm, eksi otopsi ...
Gittikçe dahada şiddetlenir kriz ve batan ağrılar... En iyisi inip biraz hava almak veya yardım istemek ama dur dur önce arayıp haber vermek en iyisi...
Ama neyi tabi ben öldüm mü?

Aynı meslekten olan arkadaşını arar hemen sen yer tut bende geliyorum birazdan..
- tamam abi nerelerdesin
- Ahmet ben gidiyorum
- Ney, nereye gidiyorsun anlamadım ne diyorsun abi?

Kalbi aniden sıkıştırınca anlamış gibi sanki olacakları...
Dörtlüleri yakıp yardım istemek için kendini zar zor atar dışarı iner araçtan sonunda...
ohhh ! Allllahhhımm ! hhheee! durabildiği kadar ayakta kalmaya çalışarak bir yandan da yardım çağrısı yapar ama öyle güzel ve kirsiz bir dünya ki bu yaşadığımız bu iki yüzlü o....u dünya...
Takmazlar bile yardım isteyişini ve yıkılıp dayanır araca kan ter içinde sanki biliyormuş gibi öleceğini arar hemen arkadaşını...

- iyi misin abi, sesin derin gibi geliyor sanki iyi misin sen?
- iyyii, iyyiyimm, merak etme yok bir şey sen benim yeri tut bende trafikteyim geliyorum on dakikaya
- tamam abi der... ve ...

Almanya'da oğlu, ablasını ziyarette birkaç gün kalıp dönecek...
Rüyasına girer babası tek hatırladığı uyandığında... Sana bol şanslar oğlum hayatında... hayatında, geri kalan hayatında başarılar sana...

Ablası seslenir zor tutarak kendini ağlamamak için nasıl söylenir ki bu hadi kalk canım
Kalkar... veee, babam mı öldü onumu söyleyeceksin ondan mı, onu mu eveleyip geveliyorsun iki saattir ?

Bir iki saniye süren ama bin yıla bedel bakışmanın ardından sarılırlar birbirlerine...
Ve son elveda son uğurlayışları onu, ama ilk önce otopsi var....
Yığılıp kaldığı yerdeki gibi...
Hiç değişmemiş...!

Oğlu ve aynı köyden bir abisi... morg görevlisi kaldırır örtüyü...
Ve yüzündeki o hala bozulmamış o güzel gülümseme! Babaaa !
Hoşça kal oğlum, bana, bana kızma olur mu bana kızma der gibi...
Ben, ben gidiyorum artıkkk...!

07 Mart 2017 3-4 dakika 8 denemesi var.
Yorumlar