Bahaneler
İnsanlar birbirinden kaçmak için çeşitli bahaneler içinde.Yalanlar desek doğru olur mu ki! Bilmiyorum insanlar çok değişik.Ya da ben öyle sanıyorum.Etrafında fır dönen insan.Gün gelince senden kaçmaya başlıyor.Ne kadar uğraşsanda konuşmaya çalış sanda sana vere bilecek bir yanıt olmadığı için hep başa sarıyorlar.Ne yaptım diyorsunuz? Ses vermiyor.Neden böyleriz dersiniz!Yine susarlar Zamanında çok mu değer verdikte çeşitli bahanelerle bizi kandırmaya çalışıyorlar anlamıyorum.Beni seviyormusun dersiniz.Bilmem derler sen sevdigini bilmekten aciz misin!!Çeşitli bahaneler bulmayın.Dogru söyleyin.Hani deseler konuşmak istemiyorum,sevmiyorum,kötü davrandın kırdın gibi...Ama söyleyemiyolar.Nedensiz yere yapılan bu hareketler seveni baya bir yaralıyor.Acı çeken var çektiren ne düşünsün ki.Yaptıgı seyleri marifet sanıyorlar.Ayakta alkıslıyorum hepsini!!Aşkı aşk gibi yaşandım sananlar.Dostu dost olarak kabul görenler.Ne aşkları gercektir.Ne de dostlukları; bahane yaratan sevdigini söyleyemeyen biri ne kadar dogru biri olabilir ki.Mısralarımda genel olarak bahsederkende hayatın içinden kendi yaşadıklarımdan örneklerle yazıyorum.Çünkü herhangi birimizin yaşadıgı birsey hepimizin başına kesin yada belki gelecek...İnsanlara acı cektiren bir cok kişi var hayatınızda sadece izlemekle yetiniyoruz çıkıp Dur!! Diyemiyoruz ne yazık ki...