Başkaları mı Bizim Hayatımız yönlendiriyor Yoksa Toplum yok mu ediliyor
--- Dünyada özelikle de gelişmekte olan ülkelerde ve gelişmiş ve sanayileşmiş ülkeler bir tür kavram kargaşası oluşturarak toplumların zihinlerini bulandırarak halkı vahşi bir tüketici toplum haline dönüştürmeyi hemen hemen başarmışlardır. Bunu başarabilmek için önce seçtikleri bölgenin ve de ülkenin lider kadrosunu ve de okullarını yada dinlerini çok iyi kullanmışlardır, Mesela, ortaya atıkları günah meselesi yüzünden bazı ülkelere kendi ürettikleri malları daha rahat satıp daha fazla kâr ve de rant elde etmiş olmalarıdır bunu yaparken de kendi yetiştirdikleri sözde adına toplum mühendisi yada akil adam dedikleri bazı halk tarafından sevilen insanları satın alarak başlamışlardır.
--- Bu tür yaşam tarzını dünyaya hemen hemen kabul ettirme fikri kapitalist Avrupa'dan çıkıp bütün dünyayı sarmaya başlamıştır yaptıkları albenili ve de gösterişli reklamlar ve sevilen kadın yada erkek oyuncularında yardımıyla ve onları da kullanarak halkları vahşi bir tüketici toplum haline dönüştürmüşlerdir. Bu tür hal-ve hareketlere yenilen ve de hazıra alışmış olan ve üretmek yerine tüketmeyi kabullenmiş olan topluluklar ve insanlar aslında hepimizin birer temsilcisi gibidirler ve temeline inersek bu tür olayların içerisinde hepimizden birer parça olduğunu görürüz.
Bu hazırcılık ve kolaycılık sayesinde insanlar üreten bir bir özne olmaktan çıkıp vahşi bir tüketici haline dönüştürülmüş oluyordu tabii ki bu durumda kendi ürettiklerini satan ve kendilerine bir pazar olarak gördüğü insanalar ve de topluluklar için iştah açıcı bir devasa pazar oluşturuyordu.
Bizler ve insanlar tükettikçe onlar seviniyor ve de daha da fazla tüketmemiz gerektiğini insanlara empoze edip tüketmeyi alışkanlık haline getirmek için her türlü yolu deniyorlar dır ve de denemeye de devam ediyorlar.
--- Kendilerine yenilikçi ve de ilerlemeci dedikleri bu sermaye aslında gelecek nesilleri de birer kullanıcı köle haline getirip, gelecek olan kendi nesillerine de yatırım yapıyorlardır.
Bunların en etkili silahları insanları savaştırmak ve insan kanı üzerinden kendilerine para kazandırmalarıdır. Silah baronları ve de onların tetikçileri ve kullanılan uşakları sayesinde dünyada her gün göz yaşı barut kokusu yıkılan yuvalar sönen ocaklar ve de ağlayan kadınlar yok olan insanlık ve de hayatlar kendi memleketlerinden sürgün edilen ve neden bu acıları yaşadığını bilmeyen çocuklar, insanalar ve kaybeden insanlık ve yok olan yine insanlık.
---- Aslında herkes suçludur, Silah baronlarına hizmet eden terör örgütlerinin yanında yer alan ve de yine silah baronlarına kulluk edenleri halk desteklemezse şayet bu tür acılar tamamen bitmese de sanırım azalacaktır. Aslında her şey bizde başlar, sende başlar bende başlar yani herkeste başlar. Hâlbuki bizler insanız ve de toplumuz bizi biz yapan değerlerimiz vardır bu insanı değerler aslında insan ve de toplum olduğumuzun kanıtıdır.
--- İnsani değerler sayesinde toplum olmayı ve halk ve Millet olmayı başarmıştık ama başkalarına hizmet etmek arzusuyla insanlığı ve de insanları yok etmeyi başardık ya da birileri baş arttırdılar. Bir toplumu ve Milleti ya-da halkı oluşturan değerler vardır umarım daha fazla geç kalmadan bu değerlerin herkes ve de halk olarak bizler farkına varırız ve de bizi köleleştirmek isteyenlere karşı birlik ve de beraberliğimizi tekrar kazanırız.
03 Aralık 2016
---Allah Hepimize Uyanarak Uyanmayı Nasip eylesin İnşallah !