Beyaz Yürekli Kalamadık
Dili, rengi ve ırkı ne olursa olsun sevgi her yerde aynıdır...
Kolay kolay kazanılmaz ve kaybedildiğinde yeri asla doldurulamaz. Peki sevgi nasıl kazanılır? Bir insan neden sevilir? Bazen nedensiz severiz birilerini ya da herhangi bir şeyi. Bazense sebeplerimiz vardır sevmek için... Sevmek yürek işidir, dilde olmaz... Evet yürekten sevmeli insan, kapılarını sonuna kadar açmalı ve hoş görülü olabilmeli... Şayet karşınızdaki insanda sevgiye değecek bir yürek varsa...
Maalesef öyle bir toplum olduk ki değerlerimizi yitirmeye mahkum kaldık. Sevgiye aç bir toplum haline geldik. Sevginin yerini para hırsı bürüdü insanlarımızın gözünü. Azla yetinmez olduk her şeyin bir fazlasını ister hale geldik. Ve menfaat sevginin yerini aldı en sonunda... Beyaz yürekli kalamadık... Bir insanı karşılıksız sebepsiz sevemez olduk illa bir çıkarımız olmalı kuralı kondu.
Ben mi sebepsiz seviyorum çocukların gülüşünü... Gökyüzüne bakıp uzaklara dalmayı seviyorum. Deniz kenarında oturup sessizliği dinlemeyi seviyorum, karşılıksız seviyorum yanı başımdaki insanları ve sebep aramıyorum sadece şükrediyorum bana verilenlere...
Tamamı beyaz olmasa da yüreğimin bir yanını beyaz tutmayı beceriyorum...
Hayallerin peşinde koşmaktır hayat demiştim ve siz de hayallerinize koşmayı sevin...
Her zaman yüreklerinizin beyaz kalması dileğiyle...