BİLİRSİN...

Olmaz dediklerimi, öldürdüm yolunda!!!

Akrep yelkovanı amansızca takip ederken yakalarım uğruna, ben bıraktım seni izlemeyi pencere kenarlarında...

Sağda solda hissettiğim yeşil gözleri sana benzetmekten vazgeçtim.. Vazgeçtim çıkmayan sokağına varan yollardan...

Bir fotoğrafa bakar gibi baktım sana, ayrıntıları kaçırmışım sen varsın geleceğimiz yok katraj da...

Uzun metrajlı bir film çekmek vardı aklımın ucunda!!!

Aklımı aldın...

Hayallerimi gerçekleştirecektim seninle...

Gerçeklerimi iki tutam imkansızla karıştırdın...

Önüme mükemmel bir imkansız-hayal sofrası kurdun yanınada çoçukluğumu meze olarak koydun!!!

Önce korktum sarhoş olmaktan ama sen benim güvenemediğim tek dostumdun!!!

Yedik , içtik ve ağladım...

Sanırım hayatın sofrasından ilk kez ayık kalktım...

Önce ruhum sendeledi biraz ama alıştım...

Öyle güzel bir masaydı ki kurduğun, sanırım bu çirkinliği bir ömür boyu unutmaz gururum...

Eeee ben sıramı saldım, şimdi senin gelme zamanın...

Bir ay önce verdiğin, kalbimin dondurucusunda sakladığım ihaneti pişireceğim, sen çok seversin!!!

Belki senin kadar güzel yapamam ama benim aklımın lezzetinede doyum olmaz hani!!!

Bol acılı, iyice harmanlanmış aşkın üstüne sos olarak zehir kullanmayı düşünüyorum...

Fare zehri güzelmiş tavsiye ettiler...

Senin şöyle kıvrana kıvrana zevkten dört köşede açı çektiğini görmek isterim...

Bilirsin seni çok severim..

Aaaa unutmadan gelirken bedenine biraz yürek birazda onur ve kişilik koy allah aşkına...

Biliyosun Aşkının tecavüzüne uğradığından beri zaman ve ihanetine gebe kaldığım günden bu yana, Yakışmasada vücuduna karakterin olmadan tahammül edemiyorum sana ...

18 Ağustos 2010 1-2 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar