Bir avuç gurur kırıntısı...
Keşke hep bakir kalsaydı yürekler... Keşke masum öpücükler kirletmeseydi aşkımızı... Değmeseydi tertemiz dudaklara kirli sevişmeler, Kirlenmeseydi saf bedenler... Kalsaydı aşk en gururlu yerinden... En namuslumuz aşk olsaydı keşke...
Zaman geçtikce değişti namus kavramı ; masum yüreklerin yalan göz yaşlarına inandığı zamandayız... Nasırlaştı YÜREK... Anlık bir zevk uğruna kirlendi temiz bedenlerde tüm umutlar...
Gurur unutuluyor bu devirde ; yanıyor canlar, yıkılıyor bir bir hayaller... O bakir yürek bile boyun eğdi zamana, yitirdi beyazlığını... Birden fazla uğruna ölebileceğin aşklar var artık hayatta...Yüzüne bakılmayacak insanların yanında uyanılıyor yeni sabahlara : anlık bir zevk... Kabul edemiyorum bu devri...Ben bu zamana ait değilim... Değilim o kadar şerefsiz ; olamadım... Nasıl değişti ne ara kirlendi dünya? Gurur vardı bi ara hayatlarımızda şimdi o da kalmamış kirlenen bedenlerde! eski Aşklar yeni Aşklarla tanıştırılıyor... YAZIK USTA! Biz ağlardık sizin 3 kuruşluk dediğiniz GURUR uğruna... Aşkı bugünlerde şerefsizlikle besliyorlar şerefini şerefsizlere aşk uğruna satanlar... Sana satılmış şerefsizliğinle bir avuç gurur bırakıp şerefsizçe çekip gidiyorum... Bana göre değil bu devir gitme/li şimdilerde... Elveda GURURunu bir şerefsize sattığın yürek...
Gitme/li ve aSi_ŞaiR Bir avuç gurur kırıntısı...
Çok güzel olmuş zamane aşklarını tam da yerinde bi şekilde ortaya dökmüşsün =) Yüreğine sağlık Kuzum =)
Sağol canım... :) Biz bu devire çok geliriz gitme/li... :)
doğru sölüosun =)