Bir Daha Geri Dönemem

Şimdi yanımdasın ama gülemiyorum,kaybettim mimiklerimi.
Sende gülme yüzüme çünkü biliyorum,bu sıcağa aldanan bir ağacın tomurcuklanması gibi bir şey.
Günü geldiğinde erken açıtığım için pişman olacağım,daha önce de olduğu gibi!
Soğuk yüzünü gösterdiğinde dökülücek çiçeklerim,dayanamıyacağım.
Sonra tekrardan bakabilmek bir ayçiçeği gibi güneşe hiç de ucuza patlamıcak bana.
Geç kalıcam herşeye sayende.Bir zamansızlık gibi aylarımı alıcaksın belki yıllarımı...

Şimdi tüm bu karmaşalar sen daha yeni girmişken hayatıma çıkmıyorsa aklımdan
kaygısız,süphesiz,vurdumduymaz bir şekilde tatlı rüyalar göremem
Geçmişimdir o yoldan bir daha geri dönemem,dönemem...

10 Haziran 2011 30-60sn 13 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    Belki bütün çil çil yanılsamaların bastığı yerde ot bitmeyen dörtbaşı mamurluğa insanı jilatinleme karakolluğudur; kendine rast giden yaşam kesitlerini zindan zindana mahkemeleşmek. 'Kardelen vakti miydin ? Ne güzel ya işte; alıp baştacı etsene ...!' Dünya da ömrü vadelere bağlı olmayan hayat mı var.? Ya baştan sevmişsindir, yahut sonraki pişmanlığın kendi kendisiyle örtüşmeyen dengesizliğe giderayaklıı talim... Bu kaçış kişinin yalnızca kendisindendir. Bence bir kere sevin, ömrünüz olsun kalbniz. Sevgiyle.