Bir Mektuptur Bazen Aşk - 2 " Yeniden Sen "

Sana ve kendine yalan söyledim. Hala deli gibi seviyorum seni. Her an ödüm kopuyor kaybederim diye. Eskisi gibi olmayı çok istiyorum ama sen. Ne bileyim korkuyorum işte.
Korktuğum tek şeysin çünkü seni seviyorum. Defalarca yine söylerim ama bana olan sevgin bir gün biter diye söylemiyorum. Gizli kalıyorum işte kolay kolay avucuna sığmamak için.
Ama tek tevazu gösterdiğim kişi yine sensin. Kolaya kaçıyorum seni hissedince.
Kendimi tutmak zorundayım aynı yanlışları yaşamayalım diye ve öyle bir hale girmeliyim ki benden gitme diye. Büyük konuşmak gibi olmasın ama seni çok seviyorum. Ne yapayım kalbime söz geçiremiyorum. Kalbim.. O sensin aşkım. Korkma! Çekinme bana bakmaktan, beni yeniden sevmekten.
Sen kalbini dinle yeter bize. Kalbin getirecek seni bana. Evet, aşkım kalbin benim. Bak, ben çekinmiyorum. Haykırıyorum, Seni Seviyorum ;
Hadi bana cevap ver. İstediğimiz cevabı ama. İstemediğimi duymam bilirsin. Bunları senden yüz bularak yazıyorum. Ve kalbim korkma diyor. O seni seçti, seni seviyor diyor.
Doğru cevabımı ver bana. Bekliyorum seni. Sadece bana geleceğin yolu iyi seçmelisin.
Geri dönüşü olmayacak bu yolların.
İsteyerek gelirsen çok mutlu olacağız. Korkarak gelirsen çok üzüleceğiz.
Seç birini?
Ben seni seçtim.


' Korktuğum tek şey sensin çünkü seni seviyorum '

22 Ekim 2011 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar