Bir Mektuptur Bazen Aşk

Biliyorum hala beni sevdiğini. Bende seni seviyorum bu olası bir gerçek. Ama sanki hala eksik olan bir şeyler var. Ne olduğunu bende bilmiyorum. Sorma sakın bu sadece bir his.
O kadar eminim ki sevgimiz kendimizden daha güçlü. Güçlü ki o kadar depremde hayatını kaybetmedi. Küçücük sıyrıklarla yaşamına devam etti. Eh birazda olsa sıyrıklardan izler yakıyordu canımı ama hiç şikâyet etmiyordum. Biliyordum sonunda yine birbirimize döneceğimizi ama belli etmiyordum hiç. Sadece bekliyordum bir köşede sinsi bir şekilde.
Beni sende tutan bir şey var, çözemedim. Bazen emin olarak söylediğim şeylere sonları ne kadar üzülüyorum bir bilsen..
Çok endişeliyim. O kadar hayallerimiz var. Gerçekleşmesini umuyorum. Hayal kırıklığına uğramak beni çok üzer. Bu yüzden ciddi davranıyorum. Bak hala seni seviyorum. Diyebildiğime göre seviyor olmalıyım değil mi? Evet evet seviyorum. Başkasıyla yapamazmışım gibi geliyor. Sende gitsem nefesim kesilecek gibi oluyor.
Şarkıda söylendiği gibi ' Ben sende tutuklu kaldım' galiba. İlişkimiz olmasa bile hep var olacağım hayatında. Bilirsin inadım inattır. Deli damarıma basıldı mı kurtuluşu yoktur kimsenin.. Ha bu arada söyleyeyim kurtuluşun yok benden. Ben var olsam da olmasam da müsaade etmeyeceğim başka güzellerin hayatına girmesine. Varlığını bildiğim sürece sürekli rahatsız edeceğim seni.
' Sen benim umduğum tek şeysin. Umuyorum hayallerimizi gerçekleştireceğiz. '
Benden kurtuluşun yok artık. Bir ada misali su ile çevreledim etrafını. Benden geçersen suda boğulacaksın. Ama yok ben seni seçiyorum diyecek olursan çok mutlu olacağını söylemeliyim bu durumda. Emin ol senin mutluluğun benimkinden daha önemli benim için.
Bugün çenem bayağı düştü. Bana müsaade et seni seveyim.

' Umuyorum umduğumu ki umduğumda geri sevebileyim ' ( B. Gizem Sunar )

21 Ekim 2011 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar