Bir Peri Masalıydı Gittin Ve Bittin

Geldin....
Gelişinle gözlerim başka bakar oldu, dudaklarım başka güler ve kalbim bambaşka atar oldu.Sen geldin ben başkalaştım.
Sevdim...
Kendimi sana benzetir oldum. Seninle bir bütün gibi şimdi düşlerim ve artık bir sen var bende bir de ben.
Savaştım...
Öyle bir savaşa girdim ki seninle, yıllarca sürecek bir savaş bu, hiç bitmeyecek. Savaşın galibi şimdiden belli, çünkü senin silahların daha güçlü. Seninle savaşmak bile güzel. Sonunda yenilgi olsa da. Savaş benimle sana yenilmek istiyorum.
Nesin Sen...
Öyle bir mutluluksun ki sen, senden gelen her şeyde sevgi var, hüzün var, bazen ince bir sızı, bazen sevinç, bazen tatlı bir hüzün. Öyle tuhaf şeysin ki acıyı, mutluluğu aynı anda yaşatıyorsun. Söyle nesin sen?
Sen Melek Olmalısın...
Sensizlik acı veriyor. Seni andıkça, özledikçe içim acıyor... Söyle nesin sen; Hüzün müsün, sevinç misin, Yoksa sen melek misin?
Mutluluk Ülkesi...
Bu günlerde keman ve piyanonun ritminde ahenkle dans eden meleklerin ve şarkı söyleyen kelebeklerin olduğu bir dünya içindeyim. Burada hiç kimse yürümüyor, uçuyor sadece ve hüzün diye bir şey yok. Mutlulukların en şahanesi var burada.
Özlüyorum seni...
Seni öyle özlüyorum ki, unutulmaz bir rüyasın sen. Seninle bir gün, bir yerlerde buluşacağız; karşına çıkacağım ansızın, göz göze geleceğiz, kollarımı açıp yolunu kapatacağım. Önce gözlerimiz konuşacak ve sonra uyanıyorum bu düşten.
Sevdim Seni...
Düşler diyarından sevdim seni. Bu kadar uzakken bana, beni etkilemeyi nasıl başardın? Bunca uzak mesafeleri aşıp da nasıl girdin dünyama? Şimdi ikimizde bilmediğimiz diyarlarda yalnızız.
Bir Düştü Aşk...
Bir düştü aşk, yakalamaya çalıştık seninle. Sakladık düşlerimizi, gerçekmiydik inanmadık birbirimize. Çocuklar gibi şaşırdık. Birbirimize aktık heyecanla, ürpertiyle. Bülbüller gibi birbirimizle konuştuk, kelimelerimizle seviştik. Rüya gibi bir düşü yakalamaya çalıştık.
Biliyordum Gideceğini ...
Biliyordum bir gün gideceğini, biliyordum ama böyle ansızın çekip gideceğini bilmiyordum. Hadi gözün aydın; senden önce yalnız olan buralar yine yalnızlığa gömülecek.
Düşlerim Buğulu Gözlerinde Kaldı...
Asırlar öncesinden çıkıp geldin ansızın, bir rüyaydı gelişin. O yüreğime yürüyüşün düş müydü, gerçek miydi hala inanamıyorum. Göklerden uçarak kalbime kondun, bir peri masalıydı.
Gittin Ve Bittin...
Aşk yürek ister, aşk cesaret ister ve aşk teslimiyet ister. Tüm çıplaklığınla kendini ona teslim etmelisin. yüreğin avuçlarının arasında alev gibi yanarken hayatını ona sunmalısın ve bilmelisin ki o yürek yalnızca onda atacaktır. Aşk sana göre değildi: Çünkü ne aşık olacak yürek ne de cesaret vardı sende. Görüyorsun değil mi? Gittin ve bittin.....

25 Ocak 2013 2-3 dakika 23 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    Aşkın kalbine düşüp, seni mutlu etmesinden, ayrılık acısından sona doğru güzel bir yazı olmuş. Yüreğine sağlık..

  • 11 yıl önce

    Efsun hanım, ben yeni tarzınızı çok sevdim, anlatımın sıcaklığı yazının her yerinde hissettiriyor kendini, cümleler duygulu ve tadı başla son arasında sıkılmadan bitiveren güzel bir deneme.👍👍👍 tebrikler ve daim başarılar.