Bir Sen Vardın

Bir sen vardın, birde ben. Aslında ben yoktum, sadece sen vardın benim için. Düşüncelerimde, düşlerimde, ve en önemlisi yüreğimde. Ben bende değildim; bende tamamen sen vardın, bense mechullerde...

Ama zamansız bırakıp gittin, ardından bu yürek sensiz ne yapar düşünmedin. Üstelik geriye hiçbir şey bırakmaya tenezzül bile etmedin. Oysa ki ben seni yürekten sevmiştim, yüreğim kadar sevmiştim. Sen ise benimle sadece boş vakitlerini değerlendirmişsin. Ama şunu bil ki; ardından hiç keşke demedim, demeyeceğim. Hadi git şimdi ardına bile bakma, geriye hiçbir şey bırakma. Ben bana yeterim bundan sonra...

Artık sende kalamazsın kalbim buralarda, gitmelisin anılar var her tarafta. Unutmalısın herşeyi, silmelisin bütün geçmişi. Bir sen bir de ben, başka kimseye gerek yok. Olan olmuş, biten bitmiş, yaşanacaklar yaşanmış. Gidenler gitmiş, geride kalanlar bakakalmış.

Hadi yüreğim toparlan gidelim artık. Ufukta karanlık ve uykusuz geceler var bizi bekleyen. Zaten alışık değilmiyiz biz ıssız kalmaya. Boşver aldırma karanlığa, nasıl olsa bütün geceler mecbur değilmi sabaha....

25 Aralık 2008 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 16 yıl önce

    Güzel yorumun için teşekkur ederim..