Bir Umut

Bir umut vardır..
İçinde büyütürsün büyütürsün büyütürsün..
Belkilerle yaşamaya mutlu olmaya çalışırsın.
Birgün farkedersin belkilerle mutlu olunmayacağını...
Birgün farkedersin içinde büyüttüğün saf ve temiz umudun boşuna beklediğini...
İçindeki o umut niye var biliyor musun?
Seni biraz da olsa sahte gülüşlerden uzaklaştırmak için..
Seni biraz da olsa mutlu edebilmek için..
Seni belkilerle hayata tutunmanı sağlamak için..
Adı üstünde "umut" sana olmayacak umutlar veriyor !
Şimdi sana soruyorum..:
Sen onu seviyorsan ve o seni sevmiyorsa..
Nasıl içinden gelerek gülebilirsin?
Nasıl mutlu olabilirsin?
Giden bir kere gitti neden dönsün ?
Sen onu gerçekten seviyorsan, hatta aşıksan ve sen onu ölümü bile göze alacak kadar severken , aşıkken o sevmiyorsa ?
Tek çare "Gülen maske" dersin.
İçin kan ağlarken sırf etrafındakiler anlamasın, mutlu bilsinler diye gülen maske takarsın. Sahte gülüşlerin ardına saklanırsın.
O yanında yoksa senin için gülmek, mutlu olmak, eğlenmek, hayat, herşey anlamsızdır. Çünkü bu hayatta birtek onunla gülmek, mutlu olmak, eğlenmek istersin.
Hayat, herşey onunla anlamlıdır..!
Hatta o yanında yoksa yaşamak bile anlamsızdır. Çünkü herşey onunla güzel ve anlamlıysa niye yaşıyorum ki ?
Bu soruya tek cevap "yaşamaya mecburuz!"
Şimdi anladın mı? O içindeki umut sana neler yapıyormuş. Dönmez bir daha eminsin ama içindeki o küçük saf ve temiz umut "belki döner" diyerek sana umut veriyor, o umudu daha da büyütmeni sağlıyor..

14 Mayıs 2010 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar