Bir Zamanlar Herşeyimdin
Yagan yagmurda, açan güneşte, solan çiçekte, darmadagın olmuş hayatımda, heryerde, herşeyde sen sen sen. Gözlerim dalıyo senli gunlerime. Hatırlıyorum da ne mutluydum bn öyle. Farkına varamadan ne çok seye gülmüşüm seninle.
Bak gene bir yağmur gene sensiz yagdı. Sensiz izledim yağmuruda. Dökulen her yagmurda sen dedim yinede sen. Sel gibi akıp gıden onca yağmurda seni diledim . sana varmayı diledim. Çiçek ? işte ,işte soldu o. Hani su elinde dakikalarca sakladıgın vermeye çekındıgın gul varya soldu artık o. Yaprakları dagıldı , parçalandı heryere . aynı seninle benm darmadagın oldugm gıbı darmadagın oda. Sakın merak etme ben her parçasını sakladım. Sırf sen kokuyorsun diye.açan güneşi merak ettin değil mi ? Biliyorum . Yarın açacak oda. Seni tanıdıgımm gun gibi guzel ve içten olacak eminim. Yine yaşatacak bana o gunu hissediyorum.anımsatacak seni bana.Gerçi ne gerek var kı buna. Her bir kelimemde sen varsın .
Yoklugun hayal bile edilemezken gittin. Her zaman oldugu gibi ben gururumla kaldım ve gitme diyemedim. Diyemedim işte sorma bana neden diye. Hissediyosun bılıyorum. Anlıyorsun sen beni. Görüyor gibi oluyorumda sende istemedin bunları. Şuan pişmansın her noktasına kadar eminim. Tanıyorum ben senı tanıtmaya çalışma. Ugraşma boşuna senin herşeyindim bir zamanlar unutma. !