Bitti

Her başlangıcın bir sonu olurmuş,
Yürüdüm, yürüdük ve işte bu sondayız.
Ben gittim, sen gittin,

Seni çok sevdim ben, halen daha yüreğimdeki acı sensin...
Seni sevmekten vazgeçmeyeceğim.
Ama sen tükettin her şeyi ve gittin.

O kadar çok çabaladım ki, o kadar çok seni istedim ki, bu duygumu kelimelere dökemem. Canım öylesine yanıyor ki, sana o kadar güzel duygularla bağlıydım ki... ve sen bunu o kadar iyi biliyordun ki... Her seferinde sana döneceğimi, sensiz kalamayacağımı çok iyi biliyordun. Ama bu sefer bende bittim. İçimde kocaman yanan bir sevda kül oldu sayende. Sevmekten nefret ettim, insandan nefret ettim, hayattan, duygulardan nefret ettim. Sana bu kadar koşulsuz bağlanan kendimden nefret ettim.

Seni çok özledim.

Bu başlangıcın sonu olmayacak diye başlamıştık. Sen istemiştin, ben hayattan kaçarken sen istemiştin. Keşke o zamanlar sana hiç kanmasaydım, keşke senin başka olduğunu düşünmeseydim, keşke hiç başlamasaydı... Keşke güçlü olabilseydim, o zaman hayatla savaşabilirdim...

Ömrümün sonuna kadar sen olmalıydın, benimle olmalıydın, beni görmeliydin. Neden sevdirdin kendini madem gidecektin. Neden !

Seni çok özledim.

Keşke kulağımdaki sesin, tenimdeki elin, alnımdaki öpüşün benimle olsaydı...

21 Mart 2010 1-2 dakika 7 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • Biten, şayet acı verici, yüreğe zulüm edici bir şey değil ise, biten, birlikte yaşanmış ışıklı rüyalarla süslü zamanlar ise, bitti yerde, bitiş nedeni her ne olursa olsun, bir umut vardır, özlem de varsa eğer, ümidin ateşi yanar da yanar, çevreler aşkın etrafını...

    /k/u/t/l/a/r/ı/m/