Biz nerde yanlış yapmıştık ?
Aşk gelince yüreğe ;
İnsan kör
İnsan LaL
İnsan Sağır
İnsan Mecnun !
"Sevdiğinizi söylemezseniz,sevmek derdi sizi boğacaktır"
Ne güzel söylemiş Süleyman Çlebi,sevmek bir derttir.Üstelik devası da yoktur.
Bir çok kişi bana sevmenin eşsiz güzelliğinden bahsetti.Şimdi düşünüyorum da sevmek mutluluktan çok acı veriyormuş insana.Uykusuz geçen geceleriağlamalar,sızlayışlar,yalvarışlar ve elvedalar...Hepsi sevginin,sevdanın içinde.Peki söylesenize mutluluk bu acıların neresinde? Eğer aşıksanız ve mutluysanız "önemli olan doğru pencereden bakmak" dediğinizi duyar gibiyim.Peki benim ve sevip de acı çekenlerin hangi pencereden bakması gerek veya bizim için hala öyle bir pencere var mı ?
Ve söyler misiniz bana siz aşk/mutluluk sarhoşu iken biz neden ağlama krizleri geçiriyoruz.Hani sevmek güzeldi/İnsana mutlulk verirdi ? Aşk dediniz,sevda dediniz sevdiğinizle el ele tutuşup bize sevgi nasihatları çektiniz.Allah aşkına söyleyin biz nerde hata yaptık ?
Durun durun ben söyleyeyim biz şanssızdık demi?Peki neden ?Ne olmuştu da işler rayından çıkıp bu hale gelmişti.Bizler yanlış mı yapmıştık?Yanlış mı sevmiştik? Zamanı mı yerimi ne yanlıştı ?
Bİz sevmeyi mi bilmiyorduk yoksa.Sevdiğimizin adına şiirler yazmamız,onu gözümüzden sakınmamız mı yanlıştı.Her gece acaba nefes alıyor mu diye karnına başımızı/kulağımızı yaslamamız cahilliğimizden miydi? Bizim sevgimiz cahil miydi ?
Neyse sevenler aldırmayın siz bize
Efkarımız dilimize vurur böyle
biz annelerimizden şanssız/sevgisiz
DOĞDUK
Şanssız/sevgisiz
ÖLECEĞİZ...
!
mükemmel anlatmışsın hislerini kalemine sağlık..
yüreginize sağlık
düşünüyorum günlerdir biz nerede yanlış yaptık cok mu sevdik ?? az mi sevildik? Her nefeste onu yaşamak mı suç ?