Bu Aşktan Yokluğun Düştü Payıma
Yoksun...Hiçbir zamanda olmayacaksın yanımda.Bu büyük aşkatan yokluğun düştü payıma.İsyan etmiyorum aksine övünüyorum acımla.Bu acı senin aşkından geriye kalan tek şey bana.dedimya isyan değil ama neden biz?yaşadığımız şey gerçekten aşksa neden başka hayatları yaşıyoruz şu anda?Seni sensiz yaşamak canımı yakıyor bu acıyla ne kadar yaşayabilirim bilmiyorum aslında.suçlu arıyorum sana göre benim bu aşkın tek suçlusu biliyorum ama sendede eksik birşeyler vardı be CENNET GÖZLÜM.Demekki o kadarda çok sevememişiz tarifi imkansız dediğimiz aşk bitebilecek kadar küçükmüş meğer.Yada aşk olabilmesi için kavuşmamakmı lazım bilemiyorum artık.Binlerce soru,binlerce cevap yoruldum artık bazen dayanamayacakmışım gibi geliyor bitsin diyorum bu çile bitsin ama olmuyor aynı acıyla uyanıyorum yine adı sabah olan ama benim için hep karanlık geçen günaydınlara.Beraber gittiğimiz yerlere yanlız gidiyorum sensizliğin adı olan o şehire mecbur olduğum için gittiğim zamanlarda.O dizlerine uzanıp gökyüzünde parlayan ayı ve yıldızları görmem gerekirken sadece CENNET GÖZLERİNİ gördüğüm yemyeşil çimenlerinde sabahladığımız parka.Beraber yürüdüğümüz sokaklardan geçiyorum gideceğim yerin yolunu uzatsada.Hepsi bana seni soruyor çimenler,kaldırımlar,bizi ıslatan yağmurlar sabahladığımız tren vagonları,istasyonlar...Delirdiğimi düşünüyorum ne zaman gitsem oralara kendi kendime konuştuğumu farkediyorum.işte böyle ben hala seni yaşıyorum ve çektiğim acılara sensiz geçez zamana direniyorum.Sensizlikle savaşıyorum ıslak kaldırımlarda bir deri bir kemik kalmışcasına ama inatla.Bu savaştan ben galip çıkacacağım biliyorum bu aşk bitmedi,bitemez bu aşkı tekrar yaşayacağımızı biliyorum hiç ayrılmamış başka hayatlar yaşamamışcasına kaldığımız yerden tertemiz tekrar yaşayacağız.öyle olamalı öyle olmak zorunda.işte böyle hayaller kuruyorum olmazlıklarla avutuyorum biçare yüreğimi.HER BİR HÜCREMLE SEVİP HAYALLERİMDE YOKLUĞUNU SARDIĞIM CENNET GÖZLÜ SEVGİLİ BEN DÜŞLERİMDE HEP SENİNLEYİM.BUDA BİR ÖMRE YETECEKMİ ONUDA YAŞAYIP GÖRECEĞİM...
gerçekten çok güzel ve duygulu yüreği sızlayanların sesi olsa gerek demek kalbi yaralı gerçek sevenler aynı feryadı ediyor UNUTAMADIM...!
bu yokuluk var ya bu yokluk...en adaletsiz bir dağılımdır sevda paylaşımında...oysa ''o varsa herşey tamam,o yoksa herşey eksiktir'' bir şarkıda söylendiği gibi..herşey eksik...