Bu Sana ilk ve Son Vedam
Bugün seni her zamankinden farklı bekliyorum
Kimlesin nerdesin ? nasılsın? napıyosun?
zaman çok çabuk geçiyor...Yolda gördüğüm bütün çiftleri bize yakıştırdım bugün..
Hani hep yanımdaydınya , hiç gitmezdin. Ben bıraksam sen hani yine bırakmazdın bırkamazdın ...
Şimdi nerdesin peki?.. Şimdi mutlumusn bensiz?
Ahh hiç zannetmiyorum. Yine telefonuna bakıyorsun ,gözlerin seninde benim gibi arıyor ..
Zorlada olsa nefes almaya çalışıyorum.
Geceleri uyumadan önce bile yine aklına geldiğimi biliyorum nasıl unuturum?
Kim söylerdiki en yakınken çok uzak , en uzak olacağımızı...
Söz vermiştik birbirimize! işte o gün!Sonsuza kadardı ya ölene kadardı hani...
Hep birlikteydik.Beraber gülerdik .Bu sana ilk ve son HOŞÇAKAL yazışım.
Bir daha ne birlikte olucaz.. ne elinden tutcam .. nede gözlerine bakabilicem.
Yine ağlayarak yazıyorum .Ağlama dediğini bile bile...Ben snei hep mutsun edicektim.Hep bir sorun çıkartıcaktım.
Yine her sabah uyandığımda anılarınla savaşıyorum .
Söz vermiştik ! BİZ SÖZ VERMİŞTİK!
Sadece ikimizdik.Ben seni elimden geldiği kadar mutlu etmeye çalıştım.Abuk sabuk, saçma tavırlarımla, kavgalarımla bozdum.
Belkide çok sevdiğimdendir... Baktığım her yerde seni görmek çok acıtıyor canımı.
Geçtiğim her yolda her insanda bi bakıyorum , acaba sen varmısın ? diye , ama yoksun..., olmıcaksın olamıcaksın!
Bİr daha hiçbir zaman olamıcaz...
Gitmek istemiyordum senden. Çünkü sen hep benim bende senindim . Sen olmadan hep bi tarafım eksik.
Ben seni dünümde değil,her zaman yarınımda düşledim. Çokmu sıktım naptım.
Havadan sudan konuşmamı bilirsin ,hep bi konudan bahsetmemk için.
Bu aralar hava çok soğuk ,,, kış mevismi malum...
Ama sen üşümezisn.Ya ama bak sıkı giyin .Hasta olmanı istemem. Hep kızardım , incecik giyinmene .''Aşkım sıkı giyin!''
diiyp başını ağrıtmamı bekleme!
Kırma hayatındaki insanları.Bak sana geri dönüşü olmayabilir...
Sınırlarını biraz aş. Hayatında, çevrende her insana her dostum dediğine inanma.
Kendi kararlarını kendin ver sonra başkasına danış..
Bu arada sana hiç bi zaman ah etmedim etmemde! . Sakın kötü düşünme ...
Yaşayacağım en güzel ayları , haftaları , günleri, saatleri hep senle yaşadım .
Kimsenin seni değiştirmesine izin verme .Hep tanıdığım bilidğim gibi kal.
Ama ben senin içini biliyorum o bana yetiyor.
Sen benim en değerlimsin .
Ama inan hiçbir zaman bilerek üzmek istemedim .
Şarkımızda sözylendiği gibi ''Sevdim seni bir kere başkasnı sevemem . Daha yolun başındasın değişirsin diyorlar oysa sana çıkıyor bildğim bütün yollar!''
Artık gitmeyi kabullendim .
Dedim ya herşeyim
Kendine iyi bak .
Ama bil yinede seviyorum seni .
HOŞÇAKAL.
Bu sana ilk ve son vedam....