Bugün anladım ki...

Seni çok özledim... Hiç bıkmadan usanmadan dönmeni bekledim... Ta ki bugüne kadar. Seni deli gibi yanımda istesemde bir daha geri dönmeyeceğini biliyorum artık... Çünkü bugün bambaşka uyandım... Rüyamda seni gördüm arkandan koştum fakat cevap alamadım... Sanırım gerçek hayatımda da senden bir cevap alamayacağım... Benden uzaklarda olman neyi değiştirirki... Seni ta yüreğime almışım, gönlümün en güzel yerini sana ayırmışım... Ve hala seni beklemekteysem, uzakta olman beni ne derece etkiler ki... Sadece daha bir hasret çekerim o kadar.
Fakat insan iyi-kötü bir karşılık bekliyor... Seninde beni özlediğini biliyorum... Hayatıma senden sonra bir çok kişi girdi ama yapamadım... Sensiz bir şeye benzemiyorum... Boş, bomboşum... Hissiz, aşksız, sevgisiz artık yaşayamıyorum. Tüm duygularım sanaydı, senden sonra hepsi öldü... Aşk önceleri hep hayatımdaydı şimdi yaşama sevincim söndü... Çünkü sen yoksun... Bu şehirde sensiz, yapayalnızım... Sen oralardasın... Yaşıyorsun ve elbette aklına geliyorum öyle yada böyle... Eğer sevdiysen beni evvel zamanda ne olur artık bir ses ver bana... Özlemekten ve hasret çekmekten, yerini dolduramamaktan, boşluğunu hissetmekten sıkıldım, bıktım, usandım artık... Ben isyan etmesemde kalbim isyan ediyor. İlacım sensin ve sen olmadan iyileşemiyorum... Sensiz yaşamak ne denli zor geliyor bana bilmiyorsun... Bilsen orada bensiz duramaz, halime acır yanıma gelirdin. Ama sen hep beni başkalarıyla mutlu sandın... Ben sadece senin boşluğunu doldurmakla meşguldüm o kadar. Dolmadıkça daha da hırslandım ve... Senin üzüleceğin haberleri taşıdılar sana... Falancayla çok mutlu, huzurlu... Kanma onlara inanma. Sen dönsen gidecekler yaşamımdan hepsini sileceğim hayatımdan... Dönsen sadece sana adayacağım kendimi...
Yok hayır! Beklemeye devam edeceğim seni... 2 sene bekleyen daha fazlada bekler... Sen döndüğün vakit çok geç olmaz ise... Kalbimin kapılarını sana sonsuza kadar açmış, bekliyor olacağım... Evet boşluğunu dolduramadım ama seni sevmektende asla vazgeçemedim... Nasılsa o sonsuz boşluğu seninle dolduracağım günü bekliyorum. Elbette o gün gelecek ve ben ilk defa mutlu oluyor olacağım... Umarım aşkım hissedersin bu duygularımı... Umarım hisseder ve dönersin bana biriciğim... Çünkü sensiz ben hiç birşeyim...

10 Nisan 2009 2-3 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Yalnızlık ne de çok acıtıyor insanın yüreğini değil mi,sensizlik temasını çok güzel uygulamışsın,yüreğine sağlık👍