buluşturan güç...

Arasam şimdi seni...Düşünmeden hiç, daha evvelkiler gibi karamsar düşünceler beni kaplamadan. İki kez çalsa telefonun. Çalışların sonunda sesini duyma ihtimalin heyecanlandırsa tatlı tatlı. ?Efendim ?? desen. ?Canım benim? desem.Şaşırsan. ?Gel!? desem.Şimdi şu an sahile, göreyim gül yüzünü... ?Bende özledim!? desen... Sözleşsek bir saat sonra diye. Yer söylemesek, bilsek neresi bizi bekleyen yer! Kapasak telefonları gülücüklerle. Hazırlansam ben senin için. Maviler giysem sevdiğin için. Bir beyaz gül alsan sen gelirken. Beni görene dek arkanda saklasan.
Aynı anda gelsek o yere. Beyazlar giysen sen sevdiğim için. Yollar yaklaştıkça uzasa. Uzadıkça kısalsa. Zaman dursa. Her şey dursa uzaktan gördüğümüz an birbirimizi. Tebessümler yüzümüzde ilk bakışlar çakıştığında. Yürüsek hızlı ama yavaş. Tam yaklaşmışken iki adım kala;
-Merhaba! desek aynı anda. ?Nasılsın?? lar karışsa birbirine. Gün ışığı,deniz,pırıltılar... Şahit olsa o an vuslata. Öpsem sağ yanağından. Öpsen alnımdan. Beyaz gülü çıkarsan aniden. Bana mı ? desem. Elbette desen... Alsam koklasam. Elinin kokusu sinmiş olsa üzerine. Elinden sevsem beyaz gülü. Yürümeye başlasak yan yana sahil boyu. Önemi olmasa gidilen yerin. Dert sadece yan yana yürümek olsa. Bir deyip üç gülümsesek. Olmasa mutsuzluk bu yürüyüşte. Bir salıncak çıksa yolumuza. Yavaşça yanaşıp otursak yan yana. Bir şiir okusan bakarken dalgalara. Hiç bitmesin duasıyla dinlesem ben . Hiç bitmese o an. Neden geldik düşünmesek. Getiren buluşturan gücün kıymetini bilsek. Aldırmasak engellere. Gömleğinin yakasından omzuna bir uğur böceği yürüse. Alsam ben onu bir dilek tutsam. Tutarken uçsa. Dileğim tutsa! Sen olsan dileğim! Demesem ama sen bilsen!
Hafif bir musikiye başlasak ikimiz. Gülü koklasam arada. Ne güzel sevmişim seni desem; gül kokulu nefesimi verirken...Eğilsen kulağıma;bir şeyler söylesen kendine özgü. Sana ait olanı sevmeyi yaşasam tekrar. Sahilde olmanın tadı seninle. Dün olmasa... Hele yarın hiç! O an birikse yalnız, taşsa! Dalgalar yalnız o ana çarpsa. Yorgunluğum geçmiş olsa birden bire. Senden yorgunluğum... Umutsuzluğumu eritse güneş. Güneşi batırmasa engellerin. O bilemediğim. Güzellikleri konuşsak sadece. Korku olmasa sonunda bu sahilin. Bir daha ya olmazsa ya!..diye.Bir daha'lar bitmese hiç. Arasam şimdi seni hep ben... Sende arasan cevaben...

08 Aralık 2008 2-3 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar (1)