Bunun adi Askti

Düsünüyorumda sensiz olali bir hafta olmus, bu satirlari yazarken inan farkinda degildim gözlerim dolmus, meger ay yüzlüm hasret özlem oklari gelip bizide vurmus, oysa hic inanmazdim bir gün hasret cekecegimi senden uzakta yasamaya calisacagimi.
Aci olsada simdi anliyorum aramizda koca daglarin koca yollarin oldugunu, ama nasil düsünebilirdimki bunlari sen gözlerimi esir alinca gözlerine...
Öyle güzeldinki seni ilk gördügüm an gözlerimi senden alamamistim, bu ne tutulmak ne de vurulmakti bunun adi askti.
o andan itibaren bedenimi bir heyecan sarmisti, yüregim sanki kor ateste yakilmisti, o son baharin ayazinda beni terleten bir sey vardi, bunun adi askti...
Senin yanindan ayrilinca arkadaslarla kahveye oturduk, inan ne duyuyordum nede anliyordum arkadaslarin konustuklarini, cünkü hem aklim hem canim sende gözlerinde kalmisti, dalip dalip giderken hayaline arkadas bi sigara uzatti bende yaktim ve icmeye basladim.
Yalniz bu ictigim sigara bir baskaydi, sanki sigara degilde serbet gibiydi, bu serbetin tadini sigara veren bir sey vardi bunun adi askti...
Nereye baksam, bir nefes alsam, bir adim atsam sen varsin, ömrümün her nefesinde askin var, sevdigim var köylü güzeli yarim var...

27 Kasım 2008 30-60sn 2 denemesi var.
Yorumlar