Çayı biz demleriz..
Bu gün günlerden cumartesi...Sabah,sabah erkenden işe yetişmek için fırladım yataktan...Apar topar giyindim çıktım yola...Servisim geldi...Vardım ekmek tekneme...
Kendime ada çayı yaptım...Açtım bilgisayarları...Patronumda sağ olsun erkenden geldi her zaman ki gibi...Ne yapsın garibim(gerçekten garip)çay demleyecek,kahvaltı hazırlayacak hanımı olmadığı için(var da yok)..Sabah,sabah bir günaydın muhabbeti...
-Çay var mı dedi..?
Bizim ofis boy yeni demlediği çayı ve yanında yarım simit i getirdi..
Zavallı;
-''Evde pastırmalar,börekler,haşlanmış yumurtalar ve daha neler vardı da yapmadım kahvaltıyı'' diye,diye bir bardak çay ile kuru simit i yedi...
Hemen iş durumuna geçtik...Sayımları sordu (Ay sonu için)..Daha bitmediğini söyledim..
-Hemen bitirmelisiniz, dedi...
-Tabi efendim bitireceğiz,dedim...
Akşama kadar var ya sayım sonuçlarını bilgisayardaki sonuçlarla öpüştürmek için uğraştım..Tekrar tekrar sayım yaptırdım...Yanlışları düzelttim..Akşam saat 6.30 a kadar uğraştık..Sayımları hala niye bitiremediniz diye söylendi de söylendi..Eeeeeeee patronumuz öyle derde ben pazar çalışmaz mıyım?
Yarın sabah tekrar işe..Firmadaki çalışanların hepsini de çağırdım...Sayım yapacağız güya...
Sabah çayı biz demleriz...Siz erkenden gelin lütfen...
ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN EFENDİM...
Ne güzel..Somurtan yüzler yerine böyle pozitif insanların olması,o iş yerinin verimini de artırır...
Bir an memurluk yıllarım aklıma geldi de...
saygılar efendim...