Çocuk
Bazen bir çocuk resim yapar..Renkli boyalarla süsler resmini,siyaha yer vermeden..
toz pembe yapar tüm tüm hayallerini resminde..Gördüklerini değil,hayallerindekini yapar o çocuk..oynadığı oyunlar hep mutluluktur..dinlediği şarkılar hep mutluluk
dans ederek bazen çılgınca,güler,zıplar,eğlenir..birlikte mutlu bir aile çizer resminde..gösterirken resmini sayar : "annem,babam,ben ve kardeşim" diye..
hüzne yer vermez..çünkü bilmez nedir O..bazen küçücük şeyler için ağlar,bir çikolatayla hemen siler gözyaşlarını..bazen evin içinde kendine farklı bir dünya yaratır..yastıklarla,yorganlarla..dağıtır etrafı,kızamazsınız ona..gülersiniz ve onun o renkli dünyasına sizde katılırsınız..tüm acılarınızı unutursunuz onun dünyasında..
tüm sıkıntılarınızı,dertlerinizi..bazen sıkılır..ufflayıp puflar..dolanır evin içinde..
fakat en ufak şeylerden bile mutlu olur,geçer sıkıntısı hemen..bazen dışarda arkadaşlarıyla oynar..düşer ağlar,ama sonra hemen gülmeye başlar..
üstünü kirletir..yine güler,sizde gülersiniz..oyunlar oynar,kurallar koyar,mızıkçılık eder bazen..suratını asıp oturur bir köşeye..sonra dayanamaz,geri föner oyuna..
bazen hayallerini anlatır,sırlarını anlatır size..gülümsersiniz ona..imkansızı ister bazen..ama onun o hayalini paylaşırsınız..sırlarını saklarsınız..
bazen masal anlatırsınız ona..Fakat ben..ben korkuyorum ona masal anlatmaya..
ya ilerde büyüdüğünde "neden bana gerçekleri anlatmadın!" derse,diye..
Korkuyorum..bunun için hiç büyümesin istiyorum..
yine kendi düyasında hep mutlu hep mutlu olsun istiyorum..
yaptığı resimler hep renkli ve toz pembe olsun istiyorum..
...