Dalgalar

Merkez Bankası başkanı enflasyon yüzdesini açıklarken hafifçe tebessüm ettim. Yıl sonu tahmini filan %14 seviyelerinde. 

Yıl içinde doğal gaza hiç zam gelmedi.

Yıl içinde elektrik ve su hiç zam görmedi.

Gıda maddeleri filan,

sonra ay çiçek yağları,

zam şöyle dursun indirime bile girdiler. Derken okul defterleri kalemler silgiler giysiler süt ve süt ürünleri hatta yumurta 30 ve 32 tl olmadı...

Dolar mı?

Ne dokuzu ne onu!

Hala on seneki on beş seneki fiyatlarında 2 lira üç lira civarlarında...

Ev kiraları sudan ucuz. Emlakçıların bir ev satışından elde ettikleri ( yorulmadan hem de) kazançları en az 10 bin 50 bin hatta 100 bin lira abi diyenlere ben hadiyin deyip hiç inanmadım.

Bankalar neredeyse bedava para verecekler millete. Bindebir faizle...

Sayın Merkez Bankası başkanı da pek memnun değil. Çünkü okuduğu yazı bir başkası tarafından önüne konulmuş o konulan yazıyı okurken ( ben de koltuğumdan olursam ) pek düşünceli...

Savurganların düşünceleriyse şöyle; 

Büyüme hızımız bu yıl geçen seneye göre yüzde beş - on arttı. İhalar-Sihalar-Yollar ve açılan parklar saraylar filan ne sanıyorsunuz bütçemiz fazla verdiğinden dolayı üretildi ve yapıldı. Hatta Süriyeli kardeşlerimizin paraları bile emeklilerimizin boğazından kesilmeyerek yoksulun hakkı yenmeyerek bu fazlalıkla ödendi ödeniyor.... 

Bu Ülkenin kadınları artık alışveriş yaparlarken nereden kıssak da bir ekmek daha fazla alsak derdinler Merkez Başkanı bayım...Deseniz ki enflasyon %70 lerde vallahi ben sizi daha çok ciddiye alır ve çok severim. Ama neden demiyorsunuz?




 

28 Ekim 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar