Değişim

İnsanlar tarafından sevilmek seni mutlu etsede, öyle biri vardır ki, yanında hayat bulduğun, onu gördüğünde zamanın durduğu, aşık olduğun kişi tarafından değer görememek, delicesine bağlandığın halde, onun buna karşılık vermek istememesi, seni bir şeyleri değiştirmek zorunda bırakıyor.
O bunu bilmiyordur çoğu zaman, seni arkadaş olarak görür ve sen böyle mutlusundur. Belli bir dönemi böyle geçirsin. Ama artık zamanı gelmiştir, dayanamaz durumdasındır, ' ne olacaksa olsun ' dersin ve ona anlatırsın her şeyi. Başta olgun davranır, olabilir der. Bilir, her dakika, her an berabersin. Aynı filmi izleyip, aynı gökyüzüne bakmışsındır saatlerce. Bıkmadan, usanmadan, dertlerini dinleyip, omzunda ağlamasına izin vermiş, kendini iyi hissetmesini sağlamışsındır.
Ama öyle bir an gelir ki, sana nedensiz bir şekilde ' artık görüşmek istemiyorum ' der ve o an yıkılırsın. Onun gözünde artık arkadaşı bile değilsindir.
Bakış açın değişir artık, umursamaz olursun, onu unutmaya çalıştıkça, unutmak istemezsin, içinde hala aşk vardır ve onu kaybederek, duygularının bir daha başkalarına ulaşmasına izin vermemek istemezsin. Bu uğurda acı çekersin, geceleri uyuyamaz, gözünde damlaları silersin. Sonra nerde yanlış yaptım derken, eski sen olmaktan vazgeçersin. Değişmek istersin, mutlu olmak için bir adım atmak. Bundan sonra önünde üç seçenek kalır. Değişeceksin, seviyorsan, arkadaş olmadan söyleyeceksin, acı çekiceğini bile bile onunla daha fazla vakit harcamak için bunu ondan saklayıp, arkadaş olarak devam etmeyeceksin, akışına bırakacaksın, mutluluk yolunda adım atacaksın.
Eğer mutlu olamıyorsan, kendine hakim olmayı bileceksin, bundan sonra iki seçeneğin kalmıştır. ' Ya mutsuz olmayı göze alacaksın, ya duygusuz biri olup çıkacaksın '..

26 Eylül 2012 1-2 dakika 23 denemesi var.
Yorumlar