Denizle Yağmur Rüyası
Yazıyı denerken uyumayıda deniyorum ama nafile.saat 0.2.53.Yarım kalan aklımıda sayfaya döküp kurtulmak isyiyorum.Gerçi akılsız aklı kimse almazya içim rahat,zaten kimse benden akıl istemiyor bununda farkındayım .Neyse dostlar dedimya kaldığım akılsızlıkla şöyle bir evren turu yapayım dedim .zaten ne işm olabilirki dünyayla.kimsenin göremeyeceği bir yıldız aramaya başladım bile.Ama nafile.Her yıldızda bir güzellik varken benim gönlüme girecek kadar değil.Tam çırpınışlarım son bulacakken, bir ışıltı farkettim sadece benim görebilceğim bir ışık.Tam yakaladım derken söndü bekledim ,saatlerce hatta farkında olmadan yıllar geçmiş.Parlayacak diyordum içimden kavuşup tutup gönlümdeki alevle aydınlatacaktım onu.
Ve sonunda oldu tüm dileklerim.Yakaladım sımsıkı sarıldım bakamıyordum ,gözlerim kör olmuştu ışığından.Ben onu aydınlatırım derken, dayanamamıştım aydınlığına. Elimden tutup götürdü ,en derinliklerindeki güzelliklerini gönül gözüme gösterme lütfunda bulundu yıldızım. Oda kalmamı dost olmamı dünyanın insanı olmadığımı anlamıştı sohbetlerimizde.Dalardık içinden çıkamazdık, bakışır içimizden kan ağlardık, bibirimize belli etmeden.Ne o benim üzülmemi isterdi nede ben, hissedebilyorduk bunları aynı beden aynı ruh aynı kalbi taşıyor olmuştuk.Diyeceksinizki ozaman nasıl kimle konuşacaksın.o benim içimde benle ben onun içinde benle konuşuyorduk.Konuşacağımız çok şeyler vardı o susuyor beni dinliyor gülümsüyor ama içi kan ağlıyor.İçinde çok büyük bir giz Taşıyor.Nasıl etsemde çözsem çözüp tüm acılarını kalbime akıtsamda kurtarsam diyordum. Bu gecede sohbet devam etti hala çözemedim bir bakıyorum kalbimin en derin yerine hapsetmiş kendini ,arıyorum bulamıyorum ,sesim kısılıyor bağırmaktan duymuyor.Kendine verdiği cezayı çekiyor tek başına beni ortak etmeden bana kıyamıyor biliyorum ama kıyılmak istiyorum .mutlu olmak ve mutlu edebilmek için.
Mutluluğu ve huzuru yaşamak çokmu görülüyor bize.Oysaki ikimizde insanların mutluluğu için çalışıyorduk.Gülen yüzler kenetlenen eller görmek ve o hissi tatmak herkesin hakkı değilmi:
Ben bulutlardaki yağmura tutunup denize düştüğüm ve onun maviliklerinde yaşadığım rüyamı paylaşmak istedim.O rüyayı bana yaşatan hem denize hemde yağmura sonsuz teşekkür ederim.İyiki varsın yeşil gözlüm kalbinin güzelliği tenine vurmuş kanadı kırık melek yüzlüm,sohbetine doyum olmayan tatlı sözlüm.İyiki varsın iyiki yaşıyorsun benide yaşatıyorsun sonsuz sevgilerim senin olsun alda yaşa doya doya yaşa kan hayatın tüm aşklarına.iyi geceler iyi uykular meleğim.