Doğum Günün Kutlu Olsun

Sevgili kızım,
Bugün benim eski hayatımın yeniden doğuşunun günü.Senin bana katıldığın gün ben kendimi hiç öğle hissetmemiştim.
Onca acı keder sanki varolmamış gibiydi,hissettiğim tek sendin.
Şimdi bakıyorum kaç yıl geçti ama hala sen benim her günümün en önemli varlığı olmaya devam ediyorsun.Ayrılık girmiş olsa bile.
Kendini terk edilmiş zannetme,ne zaman istersen beni görebilirsin bil ki ben hep yanındayım.
Hayatını dolu dolu yaşa,hatalar olacak elbette,düştüğümüzde biraz düştüğümüz yerde yatar sonra yolumuza devam ederiz.Derler ki hayat bize hep verir ama sonra almaya başladığı yıllar da gelir.İnanma onlara,nasıl istersek hayat öğle devam eder.
Aşkın kapını çalması bekleme,sen kapıyı çal unutma ki kapının çalınması kadar kapıyı çalmakta güzeldir.Beraberliğinde o sana aşık olduğu için,içindeki duygular zamanla yoğunlaşıp aşk olmasın,ona aşık olduğun için aşık ol,böylece tüm güzelliklerini yaşarsın ayrılık zamanı gözyaşların ve acın seni yiyip bitirmez,o zamanların mutluluğunu hatırlarsın anıların onlar için dolu olur.Ayrılık bazen olması gerektiği için olur,bazen de sadece olur.İki insanın bir birlikteliği götüremeyeceklerini anladıklarında aslında neden beraber oldukları sorusuna artık bir cevapları yoksa ayrılık kararını beraber almaları bence en doğrusudur.Tabi ki kendi kararlarını kendin alacaksın,ama danışmak istersen kapım sana daima açık bunu bil.Bana ne zaman istersen yazabilirsin,bilirsin mektuplaşmayı çok severim,evet bu konuda geride kaldım ama hala seviyorum.Belki de yazılı olduğu ve el yazısı içindir.
Yürüdüğün yollarda dikkat et,ara sıra yolların benimkilerle kesişirse çok mutlu olurum.
Kendine iyi bak,doğum günün kutlu olsun,papatyam.
Seni seviyorum.

19 Mayıs 2012 1-2 dakika 20 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    😙😙😙Ayrılıklarımızdan,en çokta çocuklarımız etkileniyor,yıpranıyor.Hiç bir kimse ne annenin yerini nede babanın yerini asla dolduramaz...!

    Nice doğum günlerine,küçük prenses👍