Dönme desem de dön olur mu..?

Dönme artık ağlamıyorum..İnanki ağlamıyorum..Çok ağladım..Sabahlara kadar hemde..
Kimseler bilmedi ağladığımı ALLAH tan başka..Duvarların dili olsa da konuşsa..Sen nerden bileceksin..Sen hiç sabaha kadar ağladın mı?Hemde içten içe...Gülerken ağladın mı hiç?..Nerden bileceksin ki ağlamanın ne olduğunu..
Dönme artık seni aramıyorum..Gezdiğimiz caddeleri saymıyorum tek tek..Simitçiye hiç uğramıyorum seni soracak diye..Pastaneye de gitmedim ne zamandır..Sinemaya uğradım geçen gün güzel film de yok..Şarkılar seni hatırlatmıyor..Seni anımsatacak hiç bir şey beni ilgilendirmiyor artık..Telefonda açmıyorum yerli yersiz..Sen beni arıyomusun ki..Kimbilir...
Dönme artık seni özlemiyorum ..Gülüşünü,esprilerini,şakalarını,bakışını unuttum canım..
Seni özleyeceğim her şeyi yok ettim..Yazdığın mesajları sildim telefondan..
Benim için yazdığın şiirleri de yırttım attım ...Doğum günümde aldığın hediyeni de çöpe attım bilesin..Kafamdan da sildim seni inan..Sen de beni özlemiyorsundur eminim..Beni özlediğini söylesen de ben inanmam zaten..
Dönme artık sevgiyi-aşkı bir kalemde sildim..Ümitsizliği,başıboşluğa yeğledim...
Gölgelerle yaşanmazmış,bunu yeni öğrendim...Kaynaştım artık yokluğunla...Kendimle de barıştım..Tutma ellerimi...Sakın dönme geriye...Bırak beni kendi halimle...
Bakma öyle gözlerime melim melim..Veda etme sakın ha...Konuşmadan yürü...
Arkana bile bakma ne olur..Gittiğin yerde sen de kal yalnız...Gece,karanlık,korku ve
yalnızlık içinde yaşa...Sen de anla o zaman benim çektiklerimi...
Dönme artık geriye...Git ne olursun...Dayanamam sonra...Hadi git güzel gözlüm..
Artık kıracağım bu zinciri..Zor tutuyorum kendimi..Sarılacağım bak boynuna..
Bakma artık arkana..Dönme...!
Ama;Sen yine de beni ara,özle,unutma emi...
Dönme desem de DÖN OLUR MU..?

03 Ağustos 2009 1-2 dakika 22 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Tatlı bir sitem vardı .Gülümseyerek okudum.Harika olmuş..kutlarım...