Dostluk Ve Arkadaşlık

Dostluk denince aklımıza gelen ilk şey arkadaşlık oluyor.Hangisi gerçek arkadaş ; hangisi sahte bilemiyoruz.Çok yakın olduğumuz insanlar dost dediğimiz şahsiyetler dost değil düşman oluyor adeta.Şaire sormuşlar düşmanın var mı diye , şair dönüp gülmüş dostum ne güne duruyor diye.Hayatımızda çoğu kişiye yer veririz belirli belirsiz.Canımızı yakan dostluklar da olur.Canımız saydığımız insanlar da olur.Ama en çok şikayet edilen dost dediğimizin dost olmaması.Ansızın arkadan vurması.Dostluk kelimelere sığmayacak kadar eşsiz birşeyken.Dostan dili yanan birinin çevresinden uzaklaşması gibi.Her insanı o insan gibi sanıp yalnız kalması gibi.Yaşadıklarımız bize ders veriyor gerçekten.Hep mi biz şuçluyuz? Karşımızdaki insana değer vermek mi hata verdiğini belirtmek mi!.Ben bu hataya cok düştüm.Ama yine akıllanamadım.Eskiye dayalı hatıralar gelecegimizi etkiliyor.Arkadaş dediğimiz milyonlarca.Dost dediğimiz bir ve bikaçtan öte.Şu an avuçlarıma bakıyorum ne dost var ne arkadaş .Varsa ailen sımsıkı sarıl , bırakma , bırakırsan sen kendini mahfedersin.Dostu bırakırsan hiç birşey.Sen , sen olduğun sürece dostlukların her zaman olacak.İstesen de istemesen de.Bu hayat böle akıp gidecek.Yıllar geçse de hayat hayat olacak , sen ise zamanda sıkışıp kalacaksın dost mu arkadas mı diye.

21 Mayıs 2011 1-2 dakika 5 denemesi var.
Yorumlar