Dostuma

Aynı dertle ağlayıp,aynı mutlulukla güldüğüm,aynı anda aç kalıp.aynı anda doyduğum,aynı anda üşüyüp,aynı sıcaklıkla ısındığım dostum;üzülme çektiğini çile,kaybettiğini aşk sanıp.Bak gözlerime gücümden güç almaya çalış.Süzülmesin gözünden yaş.O yaşa gülen olursa onun bedeninde kalmaz o baş.Üzülme dostum acı paylaşmakla yok olur.Anlat derdini belki fikrim derman olur.Bak dost bak,bakda sevdamı örnek al.Bana destek olan son kişide umutsuz cümleler kurdu kardeşine,ama hala ayaklarımın üstündeyim.Akmadı gözümden yaş.Ağlayacaksak gel beraber ağlayalım.Tükenmiş hayellerimize ağlayalım.Şuan kaybettik sandıklarımıza ağlayalım.Görmesin kimse ağladığımızı.Aciz kaldı demesin kimse.Ertelemek zorunda kaldığımız umutlarımıza kendimiz için ağlayalım.Bizi ağlayanlara inat gülmeye çalışalım.
Yaşama inat,yaşamaya çalıştığımız gibi.

19 Şubat 2009 30-60sn 13 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    Aydlnclglm cok güzel olmus agzlna sagLlk cok duygulandlm bana haflzamda sakli bir kac ismi hatlrLattl😥 ve bir de soru,Varml böyle dostluklar hala? biz yasaylpta bitirdikte sorum ondan.Hani Güzel olan hersey bir gün bitiyor diyorlarya😅 SayglLarlmla🙂

  • 15 yıl önce

    Haklısınız sayın Nuray güzel olan herşeyin birgün bittiğine inanılır.Yanlız güzel olan şeyler bitmezler sadece o anın mutluluğunu daha sonraları vermezler.Ama dostluklar öyle değildir,zamanla kazanılır yitirilmezler.