Dünden Bu Güne Anadolu

Güzel Türkiyemiz,güzel ülkemiz binlerce mehmetçiğin,binlerce şehidimizin kanlarıyla yoğrulmuş bu topraklar,Medeniyet başkenti,kültür başkenti ,Yunus Emre'nin,Ahi Evra'nın ,Hacı Bektaşı Veli'nin,Hacı Bayram Veli'nin,Mevlana Celaleddin Rumi'nin,Mehmet Akif Ersoy'un,Necip Fazıl Kısakürek'in,Fatih Sultan Mehmet'in,Yavuz Sultan Selim'in,Kanuni Sultan Süleyman'ın,Abdulhamit Han'ın ,M.Kamel'in nice büyük alimlerin,nice büyük şairlerin,nice büyük devlet adamlarının icraatlarıyla mayalanmış bu topraklar.ANADOLU ...Anadolu insanı olmak başkadır.Anadolu insanı olmak mütevaziliktir, Anadolu insanı olmak misafirperverliktir,Anadolu insanı olmak vatanseverliktir,Anadolu insanı olmak fedakarlıktır,Anadolu insanı olmak çalışkan olmaktır,Anadolu insanı olmak azimli olmaktır,Anadolu insanı olmak dünden bu güne bu güzelliği muhafaza etmektir.Tanımadığı kardeşiyle bile iki lokmasını paylaşmaktır.Komşusu açken tok yatmayandır.Fakir gurabayı unutmayandır.Yetimi,öksüzü bağrına basandır.Sanatçısına destek çıkandır.Ecdadına ve tarihine saygıısı olan değerlerini unutmayandır.Hakkıdır Hakkatapan milletimindir İSTİKLAL.Anaodlu insanı Merhum istikilal şiairimiz M.Akif Ersoy'un yazıdığı İSTİKLAL MARŞIMIZDIR.Anadolu çocuğu ÖSS'ye çobanlık yaparak çalışıp üniversiteyi kazanandır.Anadolu çocuğu kibirlenmeden yaşayandır.Ülkesinin menfaatini gözetendir.Günümüzde artık birileri Anadolu insanını aşağılıyor.Kendi dedesinin kendi ecdadının geldiğ yerleri küçümsüyor.Anadolu insanını çarıklı ,kültürsüz,seviyesiz, bidon kafalı gibi ahlaksız tabirlerle hitap ediyor.Oysaki biz sanatı kültürü Anadoluda yaşadık.NEŞET ERTAŞ 'ta yaşadık,MUHARREM ERTAŞ'ta yaşadık,Mehmet Akif'te yaşadık ,Necip Fazıl^da yaşadık ,biz birliği Çanakkale'de yaşadık .Barış Manço'da güldük ,eğlendik.Anadoluda dikilen meyveyi,sebzeyi yedik.Rabbimizin gönderdiği rızkı ve bereketli anadolu topraklarından beslendik.İşte değeri tükenmez ve aşağılanamaz ANADOLU insanını küçük görenler nerden gelediklerini unutmuşlar .Gözlerine perde çekilmiş ,sözde modernlik adı altında bir değeri daha küçük görmüşlerdir.Bu topraklar ve bu toprağın insanı daimi değerlidir ve değerli kalacaktır.

21 Haziran 2013 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar