Dünya Bilsin
Yaşam gücümü senden aldım. Yüreğimdeki en büyük mutluluğun kaynağı sensin. Sevmenin, sevilmenin karşılığı varlığındır yar... Sadece gözlerin bile hayatın mucizelerine inanmaya yeter. Bu yüzden seni sevmek, hayatı sevmekle eş değerdir. Yanında geçen her saniye, yılların getiremeyeceği huzura uzanır ruhum. Her şeyin anlamı başkalaşır. Sevdam baş kaldırır bütün dünyaya. Sen benim deliliğim, gözü kara halimsin. Sensiz anlamsızım, yalnızım, bomboşum sensiz. Bu dünyada sahip olduğum en kutsal inancımdır sevdan. Ve sen o en kutsal inancın var edeni, nefessin yüreğimde. Kelimeler yetmiyor sana, yetmiyor aşkıma. Küçük kalıyor seviyorum sözcüğü bile. Yokluğun ifadesi güç bir acı. Tarifsiz bir hüzün. Kurşun yarası gibi... Bana acı veren ne varsa hepsi senin yokluğun. Ve ne varsa beni hayata bağlayan sensin o... Yağmurdan sonra açan güneşin getirdiği sevincin çocuksuluğu gibi, seni sevmenin başkalığı... Bu yüzden tarifsiz, mucizevi ve masum... Ben yalnız akşamların karanlığıyım. Hasret kokusuyum sevdalı gönüllerin. Gözlerine hapsolmuş bir sevda mahkumuyum. Acılı bir besteyim yarım kalmış. Ben sensiz hiç bir şeyim inan, her şeyim sensin. Yalnız senin sevgine muhtaç, ölesiye sevdalı, bir gülüşünle sarhoşum mutluluktan... Ve dünya bilsin. Helalisin sen gönlümün!...