Edeple Sana Gelsem..
Bir gece yarısı içimde dağları inleten çığlıklarımla sessizce sana gelsem. Edeple. Sen uyuyor olsan. Yanına otursam, saçlarını okşasam, alnından öpsem ve tan vaktine kadar seni izlesem.
Her bakışı bin anlam katan gözlerini açsan, bana baksan gözlerimizi buluştursak. Sussak sadece bakışsak. Gözlerinin içine baksam, kalbine dokunsam seni çok seviyorum .....'im desem. Sen sussan birazda inanmasan.
Senin için bir bulut olsam. Sana layık kır çiçeklerini sulasam onları büyütsem taç yapsam edeple sana sunsam sen alıp yere atsan. Ben yine dağlardan, ovalardan en güzel kır çiçeklerini toplasam yine taç yapıp hürmetle sana sunsam sen tekrar yere atsan. Kainattaki yıldızları gezsem en güzellerini senin için toplasam yine taç yapsam sadakatle sana sunsam sen onlarıda yere atsan. Bu hep böyle olsa. Sen gül olsan ben gülüne usanmadan, bıkmadan taç hazırlayan bülbül.
Yağmur altında bilet satan biletçi amcadan bilet alsam. Saklasam. Vakit gelse en büyük ikramiye bana çıksa. Sen çıkmadın diye üzülsem, yırtsam, çöpe atsam. Seni bulunana kadar bu hep böyle olsa. Medet ummak deyil bir kağıt parçasından. Sadece seni aramak her ne varsa bu alemde.
Kırmızı güllerden sana yollar hazırlasam. Beklesem. Sen gelmesen, ben yolunu gözlesem. Çok uzaklardan görünür gibi olsan. Heyecanlansam, saçımı tarasam, üstümü başımı toplasam, gözlerimdeki yaşları silsem ve başımı öne eyip seni beklesem..