Eğitim Eğitim Eğitim
''Açılır binbir kapı,sıırrıda bilinir elbet,sen sen olursan...''der her insan mutlak olan her şeye.Yapamadıklarımız ,hayal ettiklerimiz,düşündüklerimiz...Bıkmadan usanmadan hadi gerçekleştirelim isteklerimizi.
Sevelim her bir canlıyı.Peşinden olmadı diye de sürekli ağıtlar yakmayalım..Bir düşün bunun yarınıda var.Elbet bir gün gerçekleşecek tüm istekler.Sürekli heyecanlandık,sallandık son zamanlarda...Bir çıkış var mı diye çareler aradık..Yaptıksa kötü mü yaptık..Hani bunun temiz niyeti..Düşünmeden mi yaptık.Yoksa sorgulamalardan mı kaçtık.Neden korktuk ki acaba.
Nerde hata?Kendimizi bu kadar güçlü göstermemizin sebebi ne?Hadi gerçekleri söylemeye hazırlanalım artık ne dersiniz.Eğitim...eğitim..eğitim....Eğitim eksik...Okumuyoruz,okumadığımız için hemen alt yapı yok diye de kaçıveriyoruz..Nerde alt yapı yok...sen demi yoksa bulunduğun ortamdamı.....Bakın kişiler de alt yapı yoksa ülke ne yapsın..Senin azmin ancak koordine yapıyı sentezler.Sende o komplex haline dönüşmüş çelimsiz çıkışı olmayan bencin olursa hadi büyü bakalım.
Ol bakalım bir Atatürk.O'nun devrimleri,inkılapları ,savunduğu tarih,en önemlisi isim yapması...
Eğitim-eğitim-eğitim....Eğitim olmadan alt yapı da olmaz.Sen oku,yap,başar...Bakalım alt yapı oluyor mu,olmuyor mu....
Örnek alalım,şairlerimizi,yazarlarımızı,şehitlerimizi,öğretmenlerimizi,teknoloji alanımızdaki büyük ilerlemeyi,çocuklarımızı,koşan tarihimizi...
Okuyalım,okuyalım..Okudukça insan gerçeği bulur.Bazı merkezi kaçırmış bağnaz düşünceleri yok eden felsefi izdüşümleri öğrenirsek,günümüzde yanlışları bulabilmek ve bunun için önlem almak kolaylaşır...O zaman bak bakalım nasıl kolaylaşır her şey...Canlının bütünü organik sistemleri ile tanırsan sen de oldun bir doktor...En iyisi siz siz olun lütfen okuyarak gerçekleri bulun..Ve ona göre bilerek konuşun.Bilmeden ,okumadan boşboğazlık yaparsanız kendinizi henüz esmemiş karayelde bulursunuz..
Zekiye Hocam, sizi dik ve onurlu duruşunuzdan, hayata bu kadar azimli olup yılmadan doğru ve kararlı bakıp yürüyüşünüzden dolayı gönülden kutluyor ve tebrik ediyorum.