Eskiden Güle Güle Derdik
Biz annelerimize, babalarımıza saygısızlık etmezdik, eller kaldırmaz, onlara hizmette kusur etmezdik...
Biz "WC"ler değil, Başında Koskocaman "Tuvalet" yazan yerlere girmek istiyoruz... Yoksa İngilizler Azınlıkta Onlara Azınlık hakkımı veriyoruz...
İngiltere'de yaşıyormuş gibi "YESHİL" apartman isimleri yerine, Gerçek 3000 yıllık TÜRK kültürünün güzelliklerini görmek istiyorum...
Şehir sokaklarında, "BEN Pazartesiye kadar OFFum" Diyen Bir Zihniyet Değil, O Lehçesiyle eleştirdiğimiz Asıl Azeri Türkçesini İstiyorum...
Özentilerle dolu Şirketlerimizin, İngilizce isimleri yerine TÜRK Kimliğini anlatan, bir Türk şirketi olduğunu bağıra bağıra söyleyen GERÇEK TÜRK ŞİRKETLERİ istiyorum...
Ben Lady gaga, Madonna, Bretney Spears, gibi Ne Olduğu belirsiz insanlar yerine Sabiha Gökçen, Halide Edip Adıvar, Görmek istiyorum...
"Hoşçakal" Sözcüğü Yerine "Bye Bye", Güle Güle Yerine "byee" duymak istemiyorum...
Siz Ne Duymak İstiyorsunuz...
Türk Kültürünün Yok oluşunu mu???
Türk Gençliğinin Kitaplardan, İlimlerden bahmetsi gerekirken, "Futbol takımlarının" ezbere kadrosunun peşinde koştuğu bir ülkemi istiyorsunuz...
Türk Kültürünün "Barışçı" olduğunu, Sevecen olduğunu bilen, O Çanakkale de ölen, O Mısır'da esir düşen insanların evlatları olan, Trablusa çıkan, Çanakkale de destan yazan ATATÜRK GENÇLİĞİ istiyorum...
Ben bilim için ALİ KUŞÇUYU getirten, İlim için Sarayında Harezmi barındıran, Fatihler, Alaaddin Keykubatlar, Uluğbeyler istiyorum...
Siz Ne istiyorsunuz...
ÖZEL okullar diyerek insanlar arasında kültür ayrımını çıkaran, zengin fakir iç içe yaşarken sınıf ayrımına göz yuman, parası olmadığı için bakımı yapılmayan, eğitiminde düşmanlığı aşılayan, bir ülke istemiyorum... Böyle Bir TÜRKİYE istemiyorum...
Kısaca Güle Güle diyen... Tamam diyen... Bir Nesil istiyorum...
Peki ya siz istiyorsunuz....
çok doğru ve yerinde...dua ile....
Teşekkür ederim Filiz Hanım...